Skip to main content

Hallo,

Wat is de snelheid die ik zou moeten behalen met Snelheid KPN Internet Thuis Instap?
Momenteel haal ik max 10MB/sec.

 


 

De snelheid van Alles-in-1 Instap is "tot 50 mbit". Wat bij u dan dus misschien 10 mbit is.

Hoe heeft u die 10 gemeten? Via WiFi misschien? Probeer het dan nog eens op een bekabeld aangesloten pc of laptop. 


Hoi @Borre123, welkom op ons forum!
De snelheid die je meet kan van een hoop dingen afhangen. Zoals Nick hierboven al noemt verlies je draadloos altijd wat snelheid. Daarnaast ben je natuurlijk afhankelijk van de snelheid die je modem binnenkrijgt. Ook ik ben wel benieuwd wat voor snelheden je met de kabel haalt. Als dat beter dan 10Mbit/s is kan ik je aanraden onze online wifimanager eens te doorlopen, hiermee haal je het meeste uit je draadloze verbinding!

Als je bekabeld ook rond de 10 zit kan het zijn dat dit de maximaal haalbare snelheid is op jouw adres. Dat kan ik wel voor je controleren. 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!