Skip to main content

Ik heb 29 juni de snelheid van mijn pakket aangepast. Ik zou gaan van 200/200 naar 500/500. Nu had ik in de praktijk vreemd genoeg 200/500 terwijl ik betaal voor 200/200 maar goed ik wilde ook die snellere download. In de eerste instantie een mailtje dat mijn wijziging binnen 15 minuten verwerkt zou zijn maar dat was het niet. De volgende dag een mailtje dat de opleverdatum van de wijziging was gewijzigd naar 30 juni maar nu, een week later is het nog niet gewijzigd. De wijziging is al wel verwerkt in Siebel. Ik heb zowel mijn V10 als het Genexis glasvezelmodem (GoF) opnieuw opgestart. Ik test op wifi met apparatuur die zeker 500 mbit/s ondersteund (heb dit gecheckt op een adres waar wel 500/500 ligt) bekabeld testen kan ik niet want mijn laptops kunnen die snelheden niet aan. Ik krijg nog steeds heel precies en constant 200/500. Collega van de servicedesk vast (is zelfs vraagbaak binnen Continuum) heeft het stappenplan in Annet met mij doorgelopen zonder resultaat. Betaalde servicemonteur is dan de enige uitkomst maar die komen pas in augustus weer. Ik heb ook een andere V10 aangesloten met een andere cat6 ethernetkabel, zelfde resultaat. Ik zit in de testgroep Atlantis en heb mijn vraag ook daar op het forum gesteld maar ook geen antwoord. Ik vroeg me af of hier misschien collega KPN medewerkers aanwezig zijn die dit eerder hebben meegemaakt en me in de juiste richting kunnen wijzen.

 

Hoi @Matthias92 . 

Beetje vreemde waarden. Het is belangrijk om bedraad te meten. Ik snap dat je mobiel dit aankan maar zeker bij dit soort issues is het essentieel om bedraad te meten. 

Het is daarbij ook belangrijk dat je gebruik maakt van de ingebouwde windows snelheids app.  Die is het betrouwbaarst. 

Als de snelheid dan consequent onder de maat blijft kan ik actie ondernemen,

(wanneer ben jij bereikbaar op skype? Dat werkt makkelijker)


update:  TS heeft via andere ingang contact gezocht en lijkt er op dat het profiel niet goed staat. Daar is nu een ticket voor aangemaakt.

@Matthias92 Mocht het toch niet lukken, weet je mij te vinden.


dankzij de hulpvaardige KPN medewerkers zoals @Erwin_ is het opgelost. Krijg nu netjes 500 down. Dankjewel Erwin en collega's!

 


😍😍 Mooie snelheid. 

Als er ooit iets anders is, weet je mij te vinden!


Dankjewel! Ik had trouwens naar de ticketnavraag gebeld om door te geven dat het gefixt was maar ze waren al dicht. Maandag nog een keertje bellen? Of kan jij dat ook afmelden


@Matthias92 : Ik heb een toelichting in het ticket geschreven met de tekst dat het is opgelost is en het ticket gesloten mag worden. 

Fijn weekend.


Dankjewel, fijn weekend!!