Skip to main content

Ik zie deze optie staan in de postcode check.

Via uw aansluiting is de maximaal haalbare internetsnelheid op uw adres: 500 Mbit/s download en 500 Mbit/s upload.

Waarom kan ik dit niet wijzigen in mijn KPN.

Zie alleen optie 50 100 en 200

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

 

Mogelijk heeft u een oud telfort pakket? De overstap van telfort naar kpn is onder dezelfde voorwaarden zoals die bij telfort gelden. Aangezien telfort nooit andere pakketten dan 50/100/200 heeft gekend worden deze ook niet aangeboden. Als u een hogere snelheid wilt zult via mijnkpn het hele abonnement moeten aanpassen naar kpn hussel.


Mogelijk heeft u een oud telfort pakket? De overstap van telfort naar kpn is onder dezelfde voorwaarden zoals die bij telfort gelden. Aangezien telfort nooit andere pakketten dan 50/100/200 heeft gekend worden deze ook niet aangeboden. Als u een hogere snelheid wilt zult via mijnkpn het hele abonnement moeten aanpassen naar kpn hussel.

Ik heb al hussel en gewoon bij KPN.


Ik gok dat het te maken heeft met de afschaffing van het 500Mbps-pakket ten gunste van de gigabit. Waarom de maximum haalbare snelheid slechts 500Mbps is weet ik niet, die heb ik ook al tijden niet gezien..


Waarom de maximum haalbare snelheid slechts 500Mbps is weet ik niet, die heb ik ook al tijden niet gezien..

That's the question… :thinking:  Ben ik ook benieuwd naar! 

Op basis van je klantgegevens in je Forum profiel, heb ik hier navraag over gedaan @leusi1960: ik kom erop terug, zodra ik een terugkoppeling heb gekregen!


Waarom de maximum haalbare snelheid slechts 500Mbps is weet ik niet, die heb ik ook al tijden niet gezien..

That's the question… :thinking:  Ben ik ook benieuwd naar! 

Op basis van je klantgegevens in je Forum profiel, heb ik hier navraag over gedaan @leusi1960: ik kom erop terug, zodra ik een terugkoppeling heb gekregen!

Waarom de maximum haalbare snelheid slechts 500Mbps is weet ik niet, die heb ik ook al tijden niet gezien..

That's the question… :thinking:  Ben ik ook benieuwd naar! 

Op basis van je klantgegevens in je Forum profiel, heb ik hier navraag over gedaan @leusi1960: ik kom erop terug, zodra ik een terugkoppeling heb gekregen!

Ben ook benieuwd. Heeft het misschien te maken met de v10 of glasvezel aansluiting in de meterkast?


Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen: nee, het heeft niet te maken met de V10 of de Glasvezelaansluiting in jouw meterkast. Het klopt wat @NHendriks aangeeft: om precies te zijn, bieden wij sinds 01 juli 2021 het 500Mbit/s abonnement niet meer aan, vandaar dat je hier niet voor kunt kiezen in MijnKPN: de snelheden van onze abonnementen zijn 50, 100 en 200Mbit/s of 1Gbit/s. 

Nu is de hoogst haalbare snelheid via Glasvezel nog niet beschikbaar op jouw adres: Gedurende 2021 maken we de downloadsnelheid van 1 Gbit/s voor bijna iedereen met een glasvezelverbinding beschikbaar. Ik weet niet of het 1Gbit/s abonnement interessant voor je is: je kunt het altijd uitproberen, zodra het beschikbaar is (je kunt 1 keer per maand je abonnement verhogen of verlagen en het prijsverschil tussen de 500Mbit/s (na 01-07-2021) en het 1Gbit/s abonnement is €0,90).