Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb jullie 1 Gigabit glasvezel internet abonnement. Download en upload snelheid was goed toen ik begin vorige jaar een speedtest deed. In december heb ik weer een speedtestje gedaan; mijn download is nog steeds in orde, maar mijn upload komt net aan de 100 Mbps als ik geluk heb. Weet niet precies wanneer mijn upload zo laag is geworden, kwam er dus pas in december achter. Dacht misschien ivm kerst, drukke periode, meer mensen gebruiken internet, maar upload is nu nog steeds laag. Heb alles al gereset, stroom eraf voor half uurtje, maar nog steeds zo laag. met wie kan ik contact opnemen om het probleem te achterhalen?

 

Mvg,

 

Hoi @Mic25 

Welkom op het forum van KPN.

Het beste kun je even bellen met de storingsdienst van KPN, via het gratis telefoonnummer 
0800-0402, spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraag waarvoor je belt, het volgende in: Doorverbinden met een medewerker wegens een storing.

De storingsdienst (technische dienst) is 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar.

De medewerker van de storingsdienst kan jouw glasvezelverbinding doormeten, om na te gaan waar het eventueel niet goed gaat, maar ook om de waarden te meten.
Daarop zou dan eventueel vervolgstappen op ingezet kunnen worden.