Ik heb jaren 55 / 10 gehad en in eens van de een op de andere dag is het 42 / 7.5 geworden.
Het is al geen vette hap in vergelijking met de snelheden die het eigenlijk behoren te zijn naar aanleiding van mijn abbo. Maar wat kan hier de oorzaak van zijn???
Beantwoord
Snelheid van 55 mb in eens naar 42 (ook op fourstack)
Beste antwoord door Wuppie1978
Hierbij nog een update van mijn kant.
Inmiddels heb ik nu een bonding lijn gekregen.
Ze hebben een extra ader paar ingelast in de straat voor mij.
Direct nadat de lijn is omgezet kreeg ik de oude snelheid weer terug op 1 lijn pair!
(wat ze precies doen weet ik niet, maar in de fritzbox zag ik dat er nog een 2de lijn verwacht werd, was voorheen niet zo)
Op het moment dat de aanpassing in de centrale werd gedaan, was ik niet thuis en ook de 2de lijn was nog niet aangesloten op het modem, maar ik kon alles goed volgen via de fritzbox app!
Na thuiskomst direct de Y kabel aangesloten en kreeg ik netjes 2x 55 down en 2x 10 up.
Doordat dus alles is overgezet op bonding, is de lijn weer als voorheen alleen nu 2x zo snel!
(fourstack geeft nu ook bonding aan, alleen nog de oude snelheid per pair 43 mb)
Hier dus weer een blije internet gebruiker!. Die krijgt waar die voor betaald! -> 110 down bij 21,6 up
Bekijk origineelInmiddels heb ik nu een bonding lijn gekregen.
Ze hebben een extra ader paar ingelast in de straat voor mij.
Direct nadat de lijn is omgezet kreeg ik de oude snelheid weer terug op 1 lijn pair!
(wat ze precies doen weet ik niet, maar in de fritzbox zag ik dat er nog een 2de lijn verwacht werd, was voorheen niet zo)
Op het moment dat de aanpassing in de centrale werd gedaan, was ik niet thuis en ook de 2de lijn was nog niet aangesloten op het modem, maar ik kon alles goed volgen via de fritzbox app!
Na thuiskomst direct de Y kabel aangesloten en kreeg ik netjes 2x 55 down en 2x 10 up.
Doordat dus alles is overgezet op bonding, is de lijn weer als voorheen alleen nu 2x zo snel!
(fourstack geeft nu ook bonding aan, alleen nog de oude snelheid per pair 43 mb)
Hier dus weer een blije internet gebruiker!. Die krijgt waar die voor betaald! -> 110 down bij 21,6 up
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.