Glasvezel is aangelegd, gratis als klant upgrade naar 200, de eerste weken ging goed, toen na test bleef steken op 50, na telefonische contact, alles weer in werking op 200,
helaas na enkele weken na speedtest weer op 50.
Blijf de vraag, waar gaat het mis?
Beste antwoord door JanD
J.SCHEFFER schreef:
ik vindt heel raar hele laag ligt bij mijn snelheid downloaden snelheid 683.01 en upload 914.48 ligt hoe kan dat ik hebt gewoon internet kabel achter in pc zitten
Kijk eens naar onderstaande link @J.SCHEFFER voor een mogelijke oplossing, anders even bellen met KPN, 0800 0402.
Ik hebt zelf ook proberen met snelheid netwerk van kpn glasvezel speedtest gedaan nogmaals hebt ik snelheid 1 Gibt speedtest komt ik uit downloader 720.4 en uploaden 820.4 gewoon met internet kabel
Gewoon via kabel naar pc toe daar hebt ik speedtest gedaan kwam op snelheid op glasvezel check ik op downloader op 7.20.5 uploaden op 820.5 nogmaals hebt ik 1 Gbit
Gewoon via kabel naar pc toe daar hebt ik speedtest gedaan kwam op snelheid op glasvezel check ik op downloader op 7.20.5 uploaden op 820.5 nogmaals hebt ik 1 Gbit
Dat is dus te laag @J.SCHEFFER , je moet gemiddeld 930Mvit/s up- en down kunnen halen, bekabeld gemeten op 1 Windows-pc via de Ookla-app uit de MS-store met verder alle overige (draadloze) apparatuur uit.
ik vindt heel raar hele laag ligt bij mijn snelheid downloaden snelheid 683.01 en upload 914.48 ligt hoe kan dat ik hebt gewoon internet kabel achter in pc zitten
Kijk eens naar onderstaande link @J.SCHEFFER voor een mogelijke oplossing, anders even bellen met KPN, 0800 0402.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.