Skip to main content

Hoi

Ik heb zojuist een upgrade gedaan naar 200 mbit (oud Telfort klant) en nu moet opeens de experia box terug maar ook een tv ontvanger moet terug:

 

 

 

 

Ik krijg geen tv ontvanger terug? Alleen een experia box ( die ik al heb?) Wat is hier aan de hand? Ik heb niets bij tv aangeklikt. Ik zou deze graag willen houden, ik betaal er tenslotte voor.

Groeten

Aldert

 

Dag @AldertZ , welkom op het forum.

 

Heb je wellicht alleen Hussel 200 besteld? Daar zit standaard geen tv bij, dat moet je apart aangeven. Normaal gesproken hoeft dat niet (ik kon het afgelopen april gewoon aanpassen) maar hoe dit voor oud-Telford klanten loopt weet ik niet. 

Vul nog even je profiel aan, dan kan een moderator e.e.a. sneller controleren (met Privé aangegeven velden zijn alleen voor moderators zichtbaar).


Beste Henk

nee. alleen op upgrade 200/200 geklikt. Geen hussel 200 oid. Het is geen nieuw contract. Er staat ook gewoon 2 tv ontvangers op de website. Ik heb mijn profiel aangevuld met naam/adres/klantnr , dat lijkt me voldoende. 

groeten

Aldert

 


Hoi @AldertZ, welkom! Dank voor het invullen van je profiel! Ik zie wel netjes interactieve tv in je abonnement, ook in de wijziging. Dus dat is verder in orde. Dan is een van twee dingen aan de hand: of je krijgt ook nieuwe ontvanger(s) thuis en de brief benoemt die per abuis niet. Of je hoeft de tv ontvanger niet terug te sturen en de brief is daarin abuis. Je kunt het beste gewoon afwachten wat je in huis krijgt. Als het alleen de nieuwe Experia Box is, dan stuur je alleen die oude terug. Krijg je ook nieuwe ontvanger(s), dan kun je daarvan ook de oude terugsturen. 


Goed! dankjewel!