Skip to main content

Vandaag is er op mijn adres een snelheidsverhoging uitgevoerd naar 50 of 100 mb pairbonding.

Echter er is in huis nog geen snelheidsverhoging te merken.

Dit komt doordat ik nog niet verbonden ben met de actieve straatkast.

Kunnen jullie mij lijn omzetten zodaqt ik daadwekelijk 100/10 mbit krijg

Ā 

Erg frustrerend om je abonnenment te moeten opzeggen om snelheidsverhoging te krijgen

Waarom je abonnement opzeggen? U bedoeld dat u de overstap naar Hussel heeft moeten maken?


naar husselis niet handig want dan ben ik duurder uit met de opties wat ik heb.

Ik zou zeggen gewoon de lijn omzetten?

Ik heb een abonnement voor 100 mb en bij de concurenten is dat gewoon af te sluiten

Ā 


Kijk eensĀ hierĀ wat je maximaal aan snelheid binnen kunt halen. Doe vervolgens een bedrade snelheidstest via Speedtest of een dergelijke testlocatie. Wat krijg je te zien?


@AVRTĀ De verhoging heeft al plaatsgevonden en KPN vond dat hier een wijziging in het abonnement bij hoort. Het kan best zijn dat de ouder contracten inderdaad een prijs hadden die bij het 50mbit hoorde. Als je dan meer wilt, betaal je daar ook voor.


mijn abonnement is standaard internet 100 mb a 73 euro per maand

das mij tye gortig

op vaste lijn haal ik gewoon ook 20 mb nu (10 gereserveerd voor tv)

Ā 

Ik zou zeggen: geef geen dure spullen weg maar hou je trouwe klanten in ere!

Ā 


ik haal dus ook geen 50 hoor:)

Ā 


@Jeroen RuiterĀ dat kon ik nergens uit opmaken dat ook het abonnement gewijzigd was. Ik dacht dat het hier alleen om en snelheidsverhoging gaat. Een abonnementswijzging moeten ze toch ook per mail bevestigen, zwart op wit. Ook dit noemt Sjeuf niet op.

@SjeufĀ 100mbit abonnement voor 73 euro per maand? Wat heb je dan wel niet aan ā€œextraā€ opties als ik vragen mag? En dan haal je ook alleen maar 20mbit. Beetje te zot voor woorden. Er wordt trouwens geen snelheid gereserveerd voor je tv, komt gewoon allemaal uit dezelfde pot.


Hi @Sjeuf! Ik lees dat jij een vraag hebt over de status van een snelheidsverhoging: je hebt een abonnement met tot 100Mbit/s en je haalt nu 20Mbit/s? En deze 20Mbit/s meet jeĀ via een kabel waarbij alle appraten die internet gebruiken, ook de TV ontvangers, uitgeschakeld zijn?Ā Ā 
Ik wil sowieso de status van de snelheidsverhoging voor je nakijken. Wil jij jouw profiel aanvullen met jouw klantnummer, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? Geef even hier een seintje als je dat gedaan hebt, dan weet ik dat je profiel aangevuld is en ik het voor je kan nakijken!
Ā 


Gegevens op profiel aangevuld


Dank je wel! Heb jij van tevoren een bericht ontvangen over de snelheidsverhoging?Ā 
Medio januari gaan wij de verbindingen aansluiten op de betreffende wijkkast: dit doen we automatisch en pas dan zal je een hogere snelheid ervaren! Je huidige abonnement wordt Ć©Ć©n op Ć©Ć©n overgezet: het wijzigen van het abonnement hoeft niet, zeker niet als je met de huidige opties in een Hussel-jasje duurder uit bent.


Snelheidsverhoging was aangekondigd op fourstacks

snelheid is ook naar 50 en 100 pairbonding omhooggegaan volgens fourstacks

heb hierover nog contact gehad met de klantenservice. Opdracht gegeven om mij te verbinden met de (actieve?) wijkkast

dus toch nog wachten?

Ā 


Ā 

@SjeufĀ 100mbit abonnement voor 73 euro per maand? Wat heb je dan wel niet aan ā€œextraā€ opties als ik vragen mag? En dan haal je ook alleen maar 20mbit. Beetje te zot voor woorden.

Dat is gewoon het Alles-in-1 Standaard pakket. 2 tv ontvangers plus opnemen en "gratis" Spotify.Ā 

Ik heb Alles-in-1 Instap. Dat is 50 mbit en kost ā‚¬ 54,50. Extra tv ontvanger en opnemen erbij komĀ je uit op ongeveer ā‚¬ 64,50. Doe daar nog ff Spotify bij en je komt boven de 73 euro uit. Dus Alles-in-1 Standaard is helemaal geen verkeerde keuze, ook al heb je maar 50Ā mbit of lagere snelheid.


Ik zie inderdaad dat je hier contact over hebt gehad. Ik heb navraag gedaan bij een achterliggende afdeling en zij hebben aangegeven dat onder andere jouw aansluiting medio januari 2021 wordt overgezet: dus inderdaad nog wachten! Wat betreft de abonnementskosten: als je nu gebruik maakt van alle opties die je nu in jouw pakket hebt, dan zou ik het abonnement laten staan, zoals je het nu hebt. Ik weet niet of je een liefhebber bent van voetbal? Jouw gratis Pluspakket kun je eventueel ook omwisselen voor gratis het FoxSports pakketĀ :goal::wink: .


Dank voor het uirzoekwerkšŸ‘šŸ»šŸ¤“


Heel graag gedaan!Ā :information_desk_person_tone4:


Hi @Sjeuf! Ik heb een berichtje ontvangen dat jij bent overgezet . Wil je eens checken welke snelheid jij nu haalt?