Skip to main content

Hallo, 

Ik heb ook op papier de verhoging gekregen maar in praktijk heb ik geen !@#$$ gekregen. Ik had gebeld, maar die dame begreep er niets van. I.p.v. sneller internet heb ik alleen een nieuwe modem gekregen. 

 

Mijn snelheid is nog steeds NIET aangepast.

 

En KPN dan nog het lef hebben om op 5 juli 2022 een brief te sturen met Alles naar wens? en dat ze helaas geen Glasvezelabonnement kunnen aanbieden. Wat een baggere service en administratie.

 

Er mag wel wat moeite gedaan worden om klanten te behouden. Anders zijn we allemaal zo overgestapt.

 

Ik ben zo lang vaste klant. En wordt als &*% behandelt.

Graag snel aanpassen ZONDER extra kosten. Het moet gratis zijn.

 

 

Doe eens een keertje goed.

 

Gr. Mike

admin: eigen topic aangemaakt

Goed om te weten. Zou je de Box 12 willen resetten door het resetknopje ingedrukt te houden met een tandenstoker tot de modem zich herstart? Het mag ook morgen, want voor is dit mijn laatste reactie voor vanavond. We pakken het morgen weer op. 

Uiteindelijk komen we tot de oorzaak in ieder geval. 🙂

dit is resultaat na de reset met tandenstoker 😏
 

 


Heb je ook nog een ander apparaat om mee te testen? Wil je eens inloggen op je modem? Dat kan via 192.168.2.254 en het wachtwoord staat op de sticker. Daar kun je de waardes vinden.

Thanks ik kom er morgen op terug.

Ik krijg helaas deze melding. Kan ik nog wat anders proberen om te kijken? alvast bedankt 😉

 


Heb je ook nog een ander apparaat om mee te testen? Wil je eens inloggen op je modem? Dat kan via 192.168.2.254 en het wachtwoord staat op de sticker. Daar kun je de waardes vinden.

Thanks ik kom er morgen op terug.

Ik krijg helaas deze melding. Kan ik nog wat anders proberen om te kijken? alvast bedankt 😉

 

 


@TrickyFighter,

 

Probeer eens https://192.168.2.254/

Je krijgt een SSL error, die kun je accepteren. Kan je dan wel inloggen?


@TrickyFighter,

 

Probeer eens https://192.168.2.254/

Je krijgt een SSL error, die kun je accepteren. Kan je dan wel inloggen?

Is gelukt. Er zit een hele pak info in die modem. Welke info heb je nodig of wat kan ik aanpassen? Alvast bedankt.


 


@TrickyFighter,

Ik doe het uit mijn hoofd. Wil je eens drukken op;

  1. My Modem
  2. Device Info
  3. General (of tab Statistics)

Zie je hier statistieken van Line 1?

Ik heb geen V12, vandaar dat ik het uit mijn hoofd doe :) 


@TrickyFighter,

Ik doe het uit mijn hoofd. Wil je eens drukken op;

  1. My Modem
  2. Device Info
  3. General (of tab Statistics)

Zie je hier statistieken van Line 1?

Ik heb geen V12, vandaar dat ik het uit mijn hoofd doe :) 

 


laatste update 😏

 


Hallo @TrickyFighter , je moet kijken bij StatisticsWAN Layer 1 - xDSL

Rechtsboven op de Home pagina staat deze informatie ook. Bij jou komt 108.3 / 33.0 Mbps binnen.
 

voorbeeld (mijn KPN Box 12)

 


@TrickyFighter,

Ik doe het uit mijn hoofd. Wil je eens drukken op;

  1. My Modem
  2. Device Info
  3. General (of tab Statistics)

Zie je hier statistieken van Line 1?

Ik heb geen V12, vandaar dat ik het uit mijn hoofd doe :) 

 

Dit is hem niet. Wat staat er onder General?


 

Ik hoop niet dat u de snelheid test via dat kabeltje in poort 3. Want dat ziet er maar gammel uit.


De snelheid die het modem binnen krijgt hebben we eigenlijk al gezien:

 


@TrickyFighter,

Ik doe het uit mijn hoofd. Wil je eens drukken op;

  1. My Modem
  2. Device Info
  3. General (of tab Statistics)

Zie je hier statistieken van Line 1?

Ik heb geen V12, vandaar dat ik het uit mijn hoofd doe :) 

 

Dit is hem niet. Wat staat er onder General?

onder general staat er: Device info/ Network/Wi-Fi/Telephone/ xDSL

onder statistics staat er: LAN Layer 1/ WAN Layer 3/WAN Layer 2- ATM/PTM/WAN Layter 1-xDSL en WAN Layer 1- Ethernet 😀


@TrickyFighter,

Ik doe het uit mijn hoofd. Wil je eens drukken op;

  1. My Modem
  2. Device Info
  3. General (of tab Statistics)

Zie je hier statistieken van Line 1?

Ik heb geen V12, vandaar dat ik het uit mijn hoofd doe :) 

 

Dit is hem niet. Wat staat er onder General?

onder general staat er: Device info/ Network/Wi-Fi/Telephone/ xDSL

onder statistics staat er: LAN Layer 1/ WAN Layer 3/WAN Layer 2- ATM/PTM/WAN Layter 1-xDSL en WAN Layer 1- Ethernet 😀

Oeps! @Nick83 heeft helemaal gelijk. Helemaal gemist! Jouw modem krijgt inderdaad genoeg snelheid binnen met het KPN netwerk. (108.3 / 33.0 Mbps)

 

Test je het met die derde witte kabel in poort 3 zoals Nick vraagt? Indien ja, probeer dan eens een andere kabel? Test ook eens wat er gebeurd als je alle kabels loshaalt en enkel je laptop aansluit. Probeer dit met alle poorten in combinatie met Speedtest.


@TrickyFighter,

Ik doe het uit mijn hoofd. Wil je eens drukken op;

  1. My Modem
  2. Device Info
  3. General (of tab Statistics)

Zie je hier statistieken van Line 1?

Ik heb geen V12, vandaar dat ik het uit mijn hoofd doe :) 

 

Dit is hem niet. Wat staat er onder General?

onder general staat er: Device info/ Network/Wi-Fi/Telephone/ xDSL

onder statistics staat er: LAN Layer 1/ WAN Layer 3/WAN Layer 2- ATM/PTM/WAN Layter 1-xDSL en WAN Layer 1- Ethernet 😀

Bedankt iedereen voor de hulp en tijd. Het lag inderdaad aan mijn verotte/gammel kabel. Het is een kabel die onder het laminaat ligt die heb ik nooit vervangen en ook nooit bij stilgestaan dat het daar aan kan liggen. Probleem is opgelost. Nogmaals bedankt iedereeen 😁


 

Ik hoop niet dat u de snelheid test via dat kabeltje in poort 3. Want dat ziet er maar gammel uit.

Thanks Nick83, dat was hem gruwlijk hahaha 😅


@TrickyFighter,

Wat fijn dat het probleem is gevonden! 😃 Inderdaad even de kabel vervangen en dan draait alles als een zonnetje.


Bedankt iedereen voor de hulp en tijd. Het lag inderdaad aan mijn verotte/gammel kabel. Het is een kabel die onder het laminaat ligt die heb ik nooit vervangen en ook nooit bij stilgestaan dat het daar aan kan liggen. Probleem is opgelost. Nogmaals bedankt iedereeen 😁

Wat fijn dat het al is opgelost. Dank Nick!