Skip to main content

KPN is gestopt met het aanbieden van 50/50 Mbit/s abonnementen. Voor € 42,50 heb je nu een 100/100 abonnement.

Wij hebben nog een 50/50 glasvezel abonnement, maar zouden graag overgezet worden naar 100/100. Ik denk dat dit voor veel bestaande klanten geldt.

Gaat KPN zelf voor bestaande klanten een snelheidsverhoging doorvoeren zoals Ziggo dat ook doet? Graag zou ik daar antwoord op willen hebben van een KPN Webcare medewerker.

We zijn heel tevreden over KPN glasvezel, maar het is een beetje vreemd dat je als bestaande klant op een lagere snelheid blijft zitten en ook nog meer betaalt (korting bij nieuw abonnement niet eens meegerekend). Als we over zouden stappen naar TMobile dan krijgen we ook standaard 100/100 tegen een lager maandbedrag. Dus lijkt me logisch dat KPN hier iets tegenover stelt.

 

Beste @JanR1981, je vraag is of KPN de huidige 50/50 abonnementen omzetten naar 100/100? Voorlopig staat dit nog niet in de planning. Mocht je je abonnement willen verhogen, dan kan je dit via MijnKPN regelen. Als je over wilt stappen naar de nieuwe abonnementsvorm dan kan dit als je contact opneemt met 0800-0402. Mijn collega's helpen je er graag verder mee. 


Het is geen snelheidsverhoging. Het is een nieuwe abonnementsvorm waarbij 50 mbit niet meer bestaat.