Skip to main content

Dag Bart , 

 

Hier het zelfde verhaal,twee maanden post en mail gehad over gratis 1GB,maar helaas nog niets .

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Nou, KPN blijft het antwoord schuldig op het Forum. 

 

Zal de klantenservice bellen.


@Rene1200 Welkom op het forum.

Wat jammer om te lezen dat je snelheid nog niet verhoogd is terwijl je hier wel bericht over hebt ontvangen. 

Ik controleer graag hoe dit zit. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken. 


Dag Rutger,ik wet inmiddels hoe het zit.2 Maanden gelden abo omgezet met korting en de nieuwe box gekregen DIW7022. 

 

Na twee weken dat ik was veranderd kreeg ik de  brief ,dat ik naar 1GB ging.Dat heeft mekaar gekruist vertelde ze van de klantenservice,als ik niet was veranderd dan had ik het wil gekregen ,maar nu niet.Beetje krom van KPN. 

Ik inmiddels zelf de 1GB Aangekocht. 

 

Mss kun jij nog iets betekenen voor mij. Iig alles ingevuld op mij profiel 


Ik heb hetzelfde probleem, de eerste klantenservice medewerker heeft me de glas modem laten herstarten, en de 2de gaf aan dat de brief en mail nergens geregistreerd stonden bij KPN... Ik kon natuurlijk wel betaald upgraden maar de gratis upgrade was niet mogelijk. 

Hierop heb ik haar gevraagd een ticket te registreren om dit uit te zoeken maar tot op heden nog niks gehoord... 


@Rene1200 en @piektaco Ah, die informatie had ik natuurlijk nog niet. 

Want wat je zegt klopt. Het aanbod voor gratis snelheidsverhoging is gekoppeld aan een bepaalde abonnementsvorm. 

Op het moment dat je dan overgaat naar een nieuwe abonnementsvorm hoort dat aanbod er niet meer bij. 

Daarin heb ik helaas ook geen andere mogelijkheden. Het is dus een actie specifiek gericht op de abonnementsvorm die je op dat moment had.


@Rutger_ bij mij zit er wel meer tijd tussen, ik heb begin april mijn abbo verlengd, en ik heb 1 juni de eerste brief gekregen met de upgrade. Je kan me niet vertellen dat dat elkaar kruisen is... Daarbij is mijn snelheid niet veranderd, hiervoor had ik ook altijd al 200/200 glas. 


@Rene1200 en @piektaco Ah, die informatie had ik natuurlijk nog niet. 

Want wat je zegt klopt. Het aanbod voor gratis snelheidsverhoging is gekoppeld aan een bepaalde abonnementsvorm. 

Op het moment dat je dan overgaat naar een nieuwe abonnementsvorm hoort dat aanbod er niet meer bij. 

Daarin heb ik helaas ook geen andere mogelijkheden. Het is dus een actie specifiek gericht op de abonnementsvorm die je op dat moment had.

Oke Rutger jammer maar helaas.


@Rutger_ bij mij zit er wel meer tijd tussen, ik heb begin april mijn abbo verlengd, en ik heb 1 juni de eerste brief gekregen met de upgrade. Je kan me niet vertellen dat dat elkaar kruisen is... Daarbij is mijn snelheid niet veranderd, hiervoor had ik ook altijd al 200/200 glas. 

Ik had ook 200/200 maar jammer.


@Rene1200 en @piektaco Ah, die informatie had ik natuurlijk nog niet. 

Want wat je zegt klopt. Het aanbod voor gratis snelheidsverhoging is gekoppeld aan een bepaalde abonnementsvorm. 

Op het moment dat je dan overgaat naar een nieuwe abonnementsvorm hoort dat aanbod er niet meer bij. 

Daarin heb ik helaas ook geen andere mogelijkheden. Het is dus een actie specifiek gericht op de abonnementsvorm die je op dat moment had.

Ik heb alleen korting gehad voor een Half jaar ,de rest is allemaal het zelfde gebleve