Skip to main content

Nog niks veranderd. In juli snelheidsverhoging willen uitvoeren via mijnkpn. Kreeg melding wegens technisch probleem enz. Vervolgens via chat heeft een medewerker het voor elkaar gemaakt.

Dag later mail via reviva.nl: We hebben helaas meer tijd nodig om uw bestelling klaar te maken. Dit komt omdat door technische redenen. Sorry daarvoor. U ontvangt zo snel mogelijk meer informatie over uw bestelling.

Drie weken daarna brief dat bestelling geannuleerd is. Maar eens gebeld met helpdesk: was iets niet goed gegaan met order. is door helpdeskmedewerker hersteld, dag later weer mail via reviva met hetzelfde verhaal. Dus over 3 weken zal er wel weer een mail volgen dat de bestelling geannuleerd is. Laat dan weten wat het probleem.

Toch tijd om over te stappen naar andere provider?????

Gr.,
Fred

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Ha @ErikMp, wat een gedoe zeg 😞. Ik begrijp dat jij over wilt naar 1 GB, toch? Ik zie dat jij in november over bent gestapt naar een ander pakket. Daarbij is, op een of andere manier, het Duits pakket aan blijven staan. Wat natuurlijk niet handig is, als je geen interactieve tv meer hebt. Ik heb het vermoeden dat het daarom nu zo mis gaat. Mijn voorstel: ik ga proberen om het Duits pakket te verwijderen en als dit administratief verwerkt is, zal ik de snelheidsverhoging erin zetten. Als dit helemaal in orde is, krijg je vanzelfsprekend de kosten over het Duits pakket van de afgelopen maanden terug. Voordat ik dit door ga voeren, wil ik even controleren of ik het helemaal goed begrepen heb. Klopt het wat ik zeg? 


Hallo @Marcia_  Klopt, ik wilde overstappen naar 1 Gb. In november 2020 ben ik overgestapt van Telfort naar Hussel 500, incl. interactieve tv, die ik nu ook heb. Later heb ik het Duits pakket daaraan toegevoegd. Vanaf het begin is er al gedonder met MijnKPN. Bij de overstap was de order vastgelopen wat een week duurde voordat dat in orde was. Het aanzetten van Duits pakket via mijnkpn werkte niet wegens technisch probleem. Dit is door de helpdesk toen aangepast wat zowaar werkte. En nu wilde ik de snelheid upgraden en wederom technisch probleem. Heb daarna nog een nieuw KPN ID aangemaakt en daar het pakket aan gekoppeld in de hoop dat het dan was opgelost. Nee dus. Via chat en telefoon de helpdesk geraadpleegd. Zouden het in orde maken, maar krijg dan onderstaande mail:

Geachte heer/ mevrouw,

U heeft bij ons een bestelling geplaatst.

We hebben helaas meer tijd nodig om uw bestelling klaar te maken. Dit komt door technische redenen.

Excuses voor het ongemak.

U ontvangt zo snel mogelijk meer informatie over uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer

Directeur Klantenservice

 

Op mijn vraag wat dan het technisch probleem is, het antwoord:

Het technische probleem moet nog uitgezocht worden intern bij KPN.

Wat de oorzaak is van het niet doorlopen van de order kunnen we u dus niet aangeven.

Kpn streeft ernaar zo snel mogelijk het probleem te hebben verholpen.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer

Directeur Klantenservice

 

Dit duurt wel erg lang! Maar klaarblijkelijk hebben meer klanten dat als ik hier rondkijk op het forum.

m.vr.gr., ErikMp

 


Hallo @Marcia_  Klopt, ik wilde overstappen naar 1 Gb. In november 2020 ben ik overgestapt van Telfort naar Hussel 500, incl. interactieve tv, die ik nu ook heb.

 

In dit stukje zit het probleem, denk ik. Jij geeft aan dat je interactieve tv afneemt, maar ons systeem herkent dit niet. Daarom betaal je er ook niet voor: het staat niet op de factuur. Je neemt dus eigenlijk al maanden gratis itv af:sweat_smile: . Om nu überhaupt een wijziging door te kunnen voeren, moet ik ook interactieve tv voor je aanzetten. Je gaat hiervoor 10 euro per maand betalen, wat je de afgelopen maanden niet hebt hoeven doen. Je hoeft dit vanzelfsprekend niet terug te betalen. Je krijgt nu wellicht wel een tweede ontvanger, maar die kan/hoef je dus niet te gebruiken. 

 

Ik zou eigenlijk graag willen dat je zelf aan het einde van de week probeert om jouw abonnement te verhogen: ik ben heel erg benieuwd of het dan wel werkt. Mijn excuses voor deze verwarring!


Volgens mijnKPN staat interactieve tv sinds vandaag 7-9 aan, dat klopt, ik heb nog steeds tv. Vanmorgen geprobeerd internetsnelheid te verhogen naar 1 gB en dat werkt nu ook.

Uit het hele verhaal begrijp ik dan dat wie een Telfort pakket met interactieve tv heeft en dan overstapt naar Hussel, heeft automatisch interactieve tv, ondanks dat het uitstaat. Alleen in dat geval is het niet mogelijk de internetsnelheid te verhogen.
Dank voor je medewerking.


Fantastisch dat het nu gelukt is! Ik had dit zelf ook nog niet zo eerder gezien, om eerlijk te zijn. Het ging in ieder geval niet goed! Mijn excuses dat ons dit niet eerder opgevallen is. Veel plezier van je hoge snelheid nu! :-)