Skip to main content

Goedemorgen, 

Wie van KPN kan mij helpen.

Gisteren een nieuw contract aangegaan voor Internet thuis.  Wijziging op bestaand contract, snelheidsverhoging.

Dit zal per direct ingaan, dezelfde dag, alleen dit was niet het geval.

Vandaag gesproken met twee medewerkers.

1e medewerker geeft aan de order van gisteren is vastgelopen, en maakt een nieuwe order aan. Geeft aan dat het vandaag uitgevoerd wordt.

Ik krijg een bevestiging, maar geen bestelnummer

2e medewerker geeft aan dat de order van gisteren in behandeling is. 

Ik vind het vreemd, zo verschillende verklaringen van de medewerkers. Ook omdat er ik geen orders zie bij status bestelling.

Kan iemand mij helpen en mij geruststellen?

 

Hallo @Abaco , heb je een xDSL-verbinding (koper) of een glasvezelverbinding?

Indien het eerste, geeft je modem eens een fabrieks-reset. Indien het tweede, hlaas de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en daarna een herstart en geef daarna je modem/router een fabrieks-reset.

Heb je nu wel je afgesproken snelheid, bekabeld gemeten?

 


Hallo @Abaco , heb je een xDSL-verbinding (koper) of een glasvezelverbinding?

Indien het eerste, geeft je modem eens een fabrieks-reset. Indien het tweede, hlaas de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en daarna een herstart en geef daarna je modem/router een fabrieks-reset.

Heb je nu wel je afgesproken snelheid, bekabeld gemeten?

 

Glasvezel

Modem al gereset.

bekabeld gemeten

Maar status bestelling geeft niks weer.

Mijn KPN geeft ook geen wijziging weer.

Ik denk dat de order niet goed gaat.


Hallo @Abaco , jammer om te lezen, dan nog een keer aan de orde brengen bij KPN of via MijnKPN de wijziging aanvragen.

Succes.

 


Hoi @Abaco . Weet je ondertussen al meer? Volgens mijn meting zit je nu op een 1gbit lijn. Klopt dat?


@Erwin_  Gisteren contact gehad met een medewerker. Heeft uitgelegd wat er mis is gegaan. Daarna heeft hij stappen (opnieuw) uitgevoerd. Snelheid nu aangepast, gecheckt met snelheid test. Contract mogelijk ook maar dat kan ik niet in zien.