Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik heb gisteren “sneller internet” gekocht echter ik haal bij lange na niet de 500 MB...zowel bedraad en rechtstreeks aan het modem ...blijf steken bij de max 250...kan het zijn dat de instelling nog niet gewijzigd is?

 

Hallo @Lammert-Smit , heb je al een bevestiging van die wijziging gehad, daarin wordt meestal ook vermeld vanaf wanneer de aanpassing actief is.

Het helpt ook vaak de NT even minimaal 2 minuten van de stroom te halen, te herstarten en daarna de router even een fabrieks-reset te geven.

 

 


Heeft u wel meer snelheid dan voor heen? Hoe meet u de snelheid? U kunt het best de app van Ookla gebruiken.

https://www.speedtest.net/nl/apps/windows


En gebruik daarbij ook eens de Speedtest servers van RoutIT B.V. uit Ede of die van XS4ALL.


Hallo @Lammert-Smit , heb je al een bevestiging van die wijziging gehad, daarin wordt meestal ook vermeld vanaf wanneer de aanpassing actief is.

Het helpt ook vaak de NT even minimaal 2 minuten van de stroom te halen, te herstarten en daarna de router even een fabrieks-reset te geven.

 

 

Ha JanD,

Direct een bevestiging gekregen en ook de Router / NT gereset...zal em nog eens even van de stroom afhalen….misschien dat dat helpt..


Hoi @Lammert-Smit. Mocht stroom eraf halen niet helpen, dan kijk ik graag met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende.


De app geeft de juiste snelheid aan, je browser niet.

Ik heb hier 1 gb en de app van Ookla geeft 1 gb dwl aan en 512 up.

Via de browsers kom ik niet verder dan 120 dwl en 250 up.


Snelheid via de app van ookla

 


Snelheid via browser

 


Hoi @Lammert-Smit. Mocht stroom eraf halen niet helpen, dan kijk ik graag met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende.

Dag Lisa, ik heb de gegevens ingevuld. 

Ook even gebeld met KPN en je collega's geven aan een check te doen...én in de wijkcentrale én in mijn huis/ modem.

Het zou goed moeten zijn maar dat is bet ( nog) niet ondanks alle resets en thuis- testjes en hulp op afstand .

Ik wordt hierover gebeld dus wacht bet eventjes af.

 

Dank  voor je berichtje 

 


Bedankt voor het doorgeven @Lammert-Smit. Laat het maar weten als je iets gehoord hebt en of we dan nog met je mee kunnen denken. :blush: