Skip to main content

17/11 heb ik sneller internet aangevraagd en mail gekregen dat er eerst onderzoek naar gedaan moest worden. De link naar status bestelling werkt  niet, maar nu, via de telefoon, heb ik een sms met link die wel werkt. Daarin staat dat ik zelf kan aansluiten of een monteur (ook die links werken niet). Maar we hebben al een aansluiting?! Kan het sneller internet geactiveerd worden of niet? Zo ja: hoe? wie doet dat? De bestelstatus lijkt nu niet te veranderen / stil te staan zonder dat er voortgang is.

Welkom op het forum @Didier W! Soms kan het een paar dagen duren voordat de snelheid daadwerkelijk actief is. Hoe staat het er op dit moment voor?

En staat het pakket voor de extra snelheid ook in je MijnKPN?


Een paar dagen geduld begrijp ik natuurlijk, maar ik wacht sinds 17 november zonder tussentijds bericht en dat vind ik lang. Vandaar dat ik twijfel of ik niet voor niets zit te wachten :)

inmiddels staat er wel in de app dat ik sneller internet heb aangevraagd (dat was bij mijn vorige bericht nog niet het geval). Misschien komt het vanzelf toch goed (nog in 2022 hopelijk). 
 

Didier


@Didier W 17 november is wel erg lang geleden voor deze wijziging. 

Ik wil graag even een blik voor je werpen in onze systemen. Wil je je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan laat ik weten hoe de vork in de steel zit. 🙂


gedaan :)


@Didier W ik heb voor je gekeken. De wijziging loopt om onbekende reden niet door. 

Ik heb een melding gemaakt bij de technische dienst. Die gaan het onderzoeken en oplossen. Doorgaans volgt er na de melding binnen 3 werkdagen antwoord. 

Wil je hier vrijdag laten weten of je wat van ze gehoord hebt?

 


Bedankt voor je hulp, Bram! Ik heb donderdag een bericht gehad over wanneer sneller internet zal ingaan. :)