Skip to main content

Beste moderator, de vraag is al eerder gesteld maar ik vind bij KPN geen gehoor voor mijn probleem dus probeer ik het via deze weg. Na veel gedoe, o.a. een klacht op Klachtenkompas, sneller internet voor het buitengebied gekregen. Als pleister op de wonde kreeg ik een gratis buitenantenne. Echter het 4 G modem wat ik kreeg toegestuurd heeft geen aansluitingen voor een externe antenne. (de bijbehorende handleiding wel) In 2 weken tijd 3x gebeld om het modem om te laten ruilen maar kennelijk is het een heel erg moeilijke vraag want na dik 2 weken is er nog niets gebeurd. De helpdeskmederwerkers kennen denk ik de diensten en producten van KPN niet. De eerste probeerde mij er 20 minuten van te overtuigen dat ik een klepje moest openen. Toen hij mij eindelijk geloofde dat er geen klepje was ging hij het in orde maken. Niet dus. De 2e liet mij plaatjes kijken op Google. Nadat ik het juiste plaatje had benoemd ging hij het in orde maken. Niet dus. De 3e had ik afgelopen donderdag aan de telefoon. Die ging het ook in orde maken en beloofde mij dat het modem per koerier bezorgd zou worden en dat ik binnen 5 minuten na het beëindigen van het gesprek een bevestiging SMS zou krijgen. U raadt het al denk ik………..

Dus even concreet kan mijn 4 g modem zonder externe antenneaansluiting omgeruild worden voor een 4 G modem met externe antenne aansluiting. Hoor het graag en bij voorbaat dank voor de medewerking.

Ha @nicohagen, welkom! Wat een gedoe! Ik zie dat mijn collega's heel hard hun best voor je doen, maar dat het ons een beetje lastig gemaakt wordt. Ik zie nu dat de juiste afdeling vanmiddag een verzoek heeft ingediend voor een 4G-modem met externe antenne. Hier gaat dan meestal nog een dag of twee overheen, maar ik ga er vanuit dat het dan ook in orde gemaakt wordt. Laat je hier nog even weten of het gelukt is en of ik nog iets voor je kan betekenen?


Hoi Marcia, dank voor je bericht. En inderdaad wat een gedoe. Een beetje wanhopig heb ik mijn frustratie maar weer eens op het Klachtenkompas gezet. Onmiddellijk een reactie gehad van je collega die er ook voor gezorgd heeft dat ik sneller internet buitengebied toch heb gekregen. Ik beschouw hem als een vakman. Volgens mij kan ik morgen het goede modem omruilen. Ik hoef na 40 jaar trouwe klandizie dus toch niet naar een ander. Ik houd je op de hoogte.


Fijn! Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden:slight_smile: .


Ik zou nog even terugkoppelen hoe het is afgelopen. Mijn eerste klacht over dit onderwerp werd opgepakt door Dennis. Hij regelde het onmiddellijk. Tot mijn grote vreugde heeft hij ook de 2e klacht opgepakt en binnen 2 dagen verholpen. Gisteren het modem omgeruild. Ben weer een tevreden klant.


Wat super zeg! Heel fijn. Bedankt dat je het nog even liet weten!