Skip to main content

Wij hebben al enige tijd sneller internet buitengebied. De snelheid is op dit moment om te huilen. 15 mb down en 0,8 up. Of de 4g router er nu wel of niet in zit, maakt niet uit voor de snelheid. Het lijkt alsof heel het 4g het niet doet. Ik heb het forum al afgespeurd en alles gedaan wat er gesuggereerd werd. ( zoals dit topic 

 

Alle lampjes branden zoals ze zouden moeten branden. Alles is herstart, experiabox naar fabrieksinstellingen. Ik weet het echt niet meer. Is het 4g gewoon een wassen neus of gaat er ergens iets mis?

 

Ha @Maranpep, welkom! Je zou juist wél verbetering moeten merken met het 4G-modem. Jammer om te lezen dat dat niet het geval is! Goed dat je al eigenlijk alles uitgesloten hebt, dat maakt het er voor mij alleen niet makkelijker op 😉. Ik kijk toch graag met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, telefoonnummer en evt. klantnummer? Welke Experia Box heb je? In de meeste gevallen kom ik bij problemen met het 4G-modem uit op een storingsmonteur. Kan jij die ontvangen? En wanneer zou dat dan uitkomen?


Hoi Marcia,

Bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik contact gehad met de klantenservice en is de 4g router er zelfs uit. Blijkbaar was er wat verandert in het netwerk van KPN waardoor wij nu zonder 4g router ineens 70 mbit down en bijna 30 up hebben. Super blij mee natuurlijk. Alleen beetje jammer dat jullie als KPN dat niet spontaan melden dat er veranderingen zijn. Wij zijn al maanden aan het tobben. Had bijna een straalzender aangeschaft als alternatief. Dus blij met het resultaat, beetje teleurgesteld in de communicatie….

 


Och dat is wel heel erg rot! Goed dat je er nu alsnog achter bent gekomen, maar natuurlijk had je dit eerder willen weten:disappointed_relieved: . Ik neem dit intern mee, bedankt voor het signaal!