Skip to main content
Antwoord

Sneller Internet tot 200 Mbit/s wanneer gaat dit in?

• May 20, 2025
  • 5 reacties
  • 112 keer bekeken

Ik krijg een mail dat ipv 100 ik naar 200 mb internet ga. ZOnder geld extra als dank je. Helemaal mooio, maar ik zie nergens de 200 bij mijn abbo staan en als ik speedtest doe zie ik ook helemaal geen verhoging. Dooie mus misschien????

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Dveth, het kan inderdaad een maand duren voor het verwerkt is in onze systemen. Als je begin juni nog altijd 100mbit qua snelheid haalt en ook in MijnKPN staat nog altijd bij het abonnement 100mbit? Trek dan even aan de bel en vul ook direct jouw community profiel in zodat er naar gekeken kan worden. 

Hopelijk is dat allemaal niet nodig en kun jij weldra genieten van de gratis extra snelheid. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 20, 2025

Hier vind je wat meer informatie. Het duurt ongeveer een maand voor de verhoging van de snelheid gerealiseerd is. Wanneer heb he het mailtje gehad?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 20, 2025

30 april

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 20, 2025

Dan wordt het wel begin juni.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 20, 2025

Dank je wel

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Dveth, het kan inderdaad een maand duren voor het verwerkt is in onze systemen. Als je begin juni nog altijd 100mbit qua snelheid haalt en ook in MijnKPN staat nog altijd bij het abonnement 100mbit? Trek dan even aan de bel en vul ook direct jouw community profiel in zodat er naar gekeken kan worden. 

Hopelijk is dat allemaal niet nodig en kun jij weldra genieten van de gratis extra snelheid.Â