Skip to main content

Sommige site,s zijn niet meer te bereiken via de kpn modem iPad niet Samsung ook niet. Wel op 4 G hoe kan dit.

de camper site Harskamp en de camper site in Staphorst ook niet te bereiken omdat er geen server verbinding mogelijk is! Ook op mijn telefoon via de experiaV10  WiFi signaal. bij 4G via mijn telefoon wel.

 

*admin: berichten samengevoegd en nieuw topic aangemaakt (afgesplitst)

Sommige site,s zijn niet meer te bereiken via de kpn modem iPad niet Samsung ook niet. Wel op 4 G hoe kan dit.

de camper site Harskamp en de camper site in Staphorst ook niet te bereiken omdat er geen server verbinding mogelijk is! Ook op mijn telefoon via de experiaV10  WiFi signaal. bij 4G via mijn telefoon wel.

 

@Jeelmaat Zou je eens het volgende willen proberen op de pc waar je de site niet kan benaderen.

Ga naar je zoekfunctie in Windows onderaan je taakbalk (vergrootglas):

 

Tik vervolgens CMD in en druk op OK.  dan krijg je een zwart scherm.

Tik vervolgens in: ping  en dan de naam van je website. voorbeeld:

 

Kijk of je de front-end (site dus) wel kan benaderen via ping. Als je die wel kan benaderen, dan ligt het echt aan je browser zelf en dan kun je 2 dingen doen. Of je settings ervan helemaal nalopen om te zien of je jezelf niet te strik hebt gegooid in deze of je verwijderd je browser van je pc (google chrome of Firefox) en installeert ze opnieuw, dan komen ze terug als default.

Daarnaast, hoe sterk heb jij je beveiliging van je pc gezet. Loop deze zaken ook even na, sommige sites kunnen bepaalde content hebben die door de beveiliging van je virusscanner of webscanner niet doorheen komt.

 

Hierboven zijn mijn settings, je moet ze niet overnemen uit eigen veiligheid. Maar bedoel meer dat je weet waar je moet kijken.

Bezit je trouwens een virusscanner? zo ja welke en daarbij bezit de virusscanner een webscanner/filter?

Log ook even in je KPN modem en kijk of je niet parental control aan hebt staan.


Probleem doet zich niet meer voor


Hier eenzelfde probleem met www.lyngsat.com

Niet te bereiken via KPN internet maar wel via 4G en andere internet providers.

Probleem al telefonisch gemeld (0800-0402) maar daar kan men schijnbaar alleen heel verbaast reageren en er vooral niet op terugkomen. Site is wel bereikbaar voor KPN medewerkers zelf.

O ja: voordat we de mallemolen in gaan: Getest met Firefox, Chrome en Edge op 2 laptops en 2 telefoons.