Skip to main content

geachte heer/mevrouw,

 

Ik kreeg een bericht dat mijn apparatuur onderweg was. Echter staat de door u beloofde sonos hier niet tussen.

Kunt u aangeven wanneer deze zal worden geleverd?

Hoi @jonkerjan34 ,

Ik heb het idee dat die pas verzonden worden als de opzegtermijn van jou abonnement bij KPN is verlopen.
Dit om tegen te gaan dat jij een Sonos Speaker overhoud aan jou aanmelden en opzeggen.
Verder zal het ook afhangen van het aantal mensen die op de mogelijkheid van een Sonos speaker gereageerd hebben..

Hij is het wachten wel waard overigens.
Ik ben met mijn Sonos speakers dik tevreden.


Hoi @jonkerjan34. Welkom bij KPN en op het KPN forum! Jouw Sonos speaker wordt verzonden nadat de verbinding is geactiveerd. Je ontvanger een e-mail zodra het pakket is afgegeven aan PostNL . In deze e-mail staat de “track & trace code” en het telefoonnummer waar je naar toe kan bellen voor navraag over deze levering. 


goedenavond ik ben er het niet mee eens door de man waar ik door ben geholpen werd mij de gezegd dat de speaker gelijk verzonden werd en dat ik hem binnen 7 dagen zou hebben dus het verhaal van pas na activering klopt niet Mvg raymond


Hoi @Ramondbr. Wat vervelend dat het anders aan jou is verteld, onze excuses daarvoor. Wat ik eerder in dit topic schreef is het juiste antwoord en staat ook in de bevestiging.

 

Welkomstcadeau Sonos One
Als welkomstcadeau krijgt u bij uw abonnement een Sonos One Zwart t.w.v. € 229,00. U ontvangt de speaker na de start van uw abonnement. Zodra we de speaker versturen, ontvangt u een e-mail met een track & trace-code. Kijk voor meer informatie op kpn.com/sony-sonos