Skip to main content

Hallo, 

 

Sinds enkele weken krijg ik onderstaande melding. Na heel vaak proberen verbind die weer. Tv reset en modem reset helpen niets. 

Alle andere apparaten zijn gewoon verbonden met WiFi. 

 

Experia v10

2 x WiFi versterker (zwart rechthoekig kastje) 

Alleen internet geen tv van KpN

Er ging geen update van de tv vooraf aan dit voorval. 

 

Wie kent dit probleem en heeft de oplossing?

 

 

Hallo @Mroe , de tv de bestaande wifinetwerken laten vergeten en dan opnieuw verbinding maken.

Eventueel de tv een fabrieksreset geven.

 


Dag Jan, 

 

Dank je voor jouw reactie. Dat had ik inderdaad geprobeerd. Dat maakt helaas geen verschil. 

De tv verbind ook probleemloos met de hotspot van m'n telefoon. 

😬😬


En de TV maakt verbinding met het juiste netwerk?


En de TV maakt verbinding met het juiste netwerk?

Hij maakt inderdaad met het juiste netwerk verbinding. Het gaat soms een dagje goed maar dan is het in eens weer "drama"

 

 


Ik had pas ook zo’n onwillige verbinding met mijn NAD versterker, kwam er achter dat hij als hij opnieuw werd aangezet een verbinding probeerde te maken met een ander netwerk.

Heb toen de de netwerkverbindingen gewist in het menu van de NAD en daarna opnieuw laten verbinden met mijn eigen netwerk…..sinds dien geen probleem meer.


Ik had pas ook zo’n onwillige verbinding met mijn NAD versterker, kwam er achter dat hij als hij opnieuw werd aangezet een verbinding probeerde te maken met een ander netwerk.

Heb toen de de netwerkverbindingen gewist in het menu van de NAD en daarna opnieuw laten verbinden met mijn eigen netwerk…..sinds dien geen probleem meer.

De.tv probeert dus wel verbinding te maken met het juiste netwerk maar het lukt niet. 


Hallo @Mroe in jouw geval zou ik de tv bekabeld aansluiten, je hebt namelijk een zwarte vierkante versterker, die heeft 2 LAN-aansluitingen, daarvan kun je er dus 1 gebruiken om de tv bekabeld aan te sluiten.

 


Opgelost :

 

Op 1 of andere manier verbonden alle apparaten op de WiFi versterker op zolder. 

 

Heb alles uit gezet en nu werkt het naar behoren. 

 

Bedankt voor het meedenken 

😃