Skip to main content

Goedemorgen,

Ik ben sinds juni klant bij KPN en had als welkomstgeschenk gekozen voor de Bosch soundbar. Ik heb de bar nog niet ontvangen en heb ook geen bevestiging per email gehad. Mijn klantnummer is  **********

Mvgr

Freya

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @FSierhuis, welkom op het forum! We hebben het klantnummer even uit je bericht gehaald vanwege privacy. Maar daarmee heb ik wel gelijk kunnen nakijken hoe dit zit. En helaas heb ik slecht nieuws.

Op de officiële bevestiging van je bestelling, die je op 15 juni 2021 per e-mail hebt ontvangen, is te zien dat je hebt gekozen voor een Hussel 50 Mbit abonnement met daarbij de optie om deze maandelijks opzegbaar te maken. Het kiezen van die optie zorgt ervoor dat je niet in aanmerking komt voor acties. Er zit dan ook geen soundbar welkomstgeschenk bij jouw abonnement. 

Het is niet mogelijk om de soundbar actie alsnog toe te voegen. Wel heb je de mogelijkheid om de maandelijks opzegbare optie weer te verwijderen, waardoor je een jaarcontract aangaat. Je kunt op dat moment dan kiezen voor een van de acties die we op dit moment hebben lopen.