Skip to main content

hello,

Ik wil weten wat zijn de download/upload snelheid van mijn TFT internet aansluiting en de beltarief van mijn 'bellen' abonement?


*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @suco, welkom op het Forum en bij KPN! :relaxed:

Ik snap dat je graag wat duidelijkheid wil nu je bij ons bent! Veel informatie over de overgang van Telfort naar KPN vindt je op onze site. 

Alles blijft eigenlijk hetzelfde voor je: als je bij Telfort het standaard abonnement had (met 50 Mbit/s download en 5 Mbit/s upload), dan heb je dit bij KPN ook. De beltarieven blijven ook hetzelfde.

Als je wil dat ik even met je meekijk, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


@suco Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


@suco Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Wordt er nu echt gedacht bij KPN dat iemand een een hele week zit te wachten op wat KPN de efficiente vervanger van email noemt en er misschien iets verschijnt?

Als er iemand iets schrijft wat niet stichtelijk is, heeft die persoon binnen een paar uur een reprimande van een Webcare medewerker (maar geen antwoord op een vraag). Dus er wordt wel naar gekeken en dit zijn vragen die vervangend zijn voor email en niet door een derde kunnen worden beantwoord. 


Als je wil dat ik even met je meekijk, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hello @Jose_ Ik heb mijn profiel ingevuld en wil graag dat we dit samen bekijken


@suco Geen probleem! Ik heb net voor je gekeken en je hebt inderdaad een internet abonnement die een maximale snelheid van 50 Mbit/s download en 5 Mbit/s upload toe laat. De tarieven van Telfort voor vast bellen zijn hetzelfde als de tarieven van KPN. Je betaalt € 0,15 starttarief en vervolgens € 0,15 per minuut. Weet je zo voldoende?


Dank je @Jose_ .


Reageer