Skip to main content

Vanochtend prima kunnen werken op de website https://da027.triple-interactive.nl:2222/ enkel momenteel kan er geen verbinding opgezet worden. Via mobiele verbinding is de website wel benaderbaar.

Reeds de modem een herstart gegeven. Via jullie website de wizard “Problemen & storingen met Internet / wifi” doorlopen. Nogmaals een herstart van de modem maar geen verbetering.

 

Gebeld met klantenservice, maar verwonderlijk kan ik dit niet aanmelden. Beschamend slechte service.

 

Wie kan mij helpen dit op te lossen?

Welkom, @Outer Shell! Je kunt dus één specifieke website niet benaderen via jouw wifi verbinding. Verder ervaar je geen problemen met jouw internet verbinding? Dan kan het zijn dat jouw IP-adres geblokkeerd wordt door de host van de website.  Mijn advies is om contact op te nemen met de host van deze website. Hopelijk kunnen zij je verder helpen.


Beste Denise,

 

Dank voor de informatieve post. Uiteindelijk bleek inderdaad het geval dat de hoster het ip adres had geblokkeerd. Blijft vreemd aangezien er een ander onderdeel wel werkte op hetzelfde adres van de hoster.

Blijf het vreemd vinden hoe de servicedesk medewerker mij te woord stond. Niet mee denken en ook geen suggestie wat er wel aan de hand kon zijn. Verder alleen aangeven dat het niet aan KPN kon liggen en er verder niks geregistreerd kon worden. 

Volledig niet hulpvaardig. 


Bedankt voor de terugkoppeling, @Outer Shell.

Jammer dat jouw ervaring met onze telefonische klantenservice minder positief was, al kan ik dit wel verklaren. Een probleem zoals deze valt officieel buiten onze ondersteuning. Er kan natuurlijk gekeken worden of het probleem in het KPN-domein ligt, maar met één specifieke website die niet te benaderen is, is dit vaak niet het geval. Daar houdt onze ondersteuning dan ook op. Hier op het forum kan de community (moderators en andere KPN klanten) je helpen om toch een oplossing voor het probleem te vinden. Ook bij problemen die buiten de ondersteuning van KPN vallen. Vandaar dat je hier soms een antwoord kunt vinden terwijl mijn collega van de telefoon deze niet kon geven. Het belangrijkste is dat je nu een oplossing hebt. :blush:


Een verklaring van niks. Zonder onderzoek is het uiteraard niet vast te stellen of het buiten jullie macht ligt. En daar zit het hem nou juist qua belabberde service. De aanname werd direct gedaan dat het om één website zou gaan. Het had een hele reeks aan IP adressen kunnen zijn.

Ik kan niet in jullie infrastructuur kijken of het daar mis gaat. Jullie wel.

 

Maar goed, als je zo met klanten om wil gaan prima. Enkel ben ik dan graag geen klant van jullie.


Ik was niet bij het gesprek aanwezig, dus ik weet niet wat jij en mijn collega hebben besproken. Ik geef je alleen een verklaring waarom mijn collega je niet verder kon helpen, gebaseerd op de informatie die ik van jou heb. Je geeft in dit topic aan dat je één website niet kunt benaderen. We kunnen uiteraard kijken of er een probleem in de verbinding is en ik denk dat mijn collega dit ongetwijfeld heeft gedaan, maar als er slechts één website is die niet te benaderen valt, dan ligt het probleem doorgaans buiten ons domein. En dan houdt onze ondersteuning doorgaans ook op. 


Zonde van onze tijd dit. Fijne dag nog.