Skip to main content

Vanwege trage wifi de manager (tuner) gestart via de MijnKPN app, maar deze blijft (op meerdere apparaten) stagneren bij de snelheidstest (ondanks volle bak wifi).

 

Hoi @YoInTy, de wifi manager doet het niet goed zie ik. 

Inmiddels zijn wij een dag verder, heb je het nog weer geprobeerd? Werkt het weer of nog steeds niet? Ook laptop geprobeerd?


Hi. Ik heb dit al de hele week. Ik heb het net weer geprobeerd en weer dezelfde melding .

 

Mijn wifi valt ook steeds kort uit

Groetjes Charlotte 


zojuist opnieuw geprobeerd, maar helaas nog steeds niet... 

 


Ik heb exact dezelfde problemen. Internetsnelheid is sinds 2-3 dagen verschrikkelijk laag (minder dan 10Mb download snelheid), en via de WIFI verbeterapp krijg ik een 404 error melding als de speedmeter geladen moet worden. 


Er is firmware update deze week voor super wifi versterkers ik had ook lage snelheden ineens, maar na het koppelen van superwifi aan box 12 deed alles het weer met de juiste snelheid 


Hi Cappucino2,

 

Aha, moet ik dan de superwifi versterkers weer opnieuw koppelen aan mijn Experia box?

 

Thx Sjourd

 


De firmware update geldt voor superwifi2

Wat ik er over las

 

Koppel ze met internetkabel voor 15 minuten ongeveer dan internet kabel eruit 


Ik heb geen Superwifi dus dat firmware update verhaal gaat niet op (voor mij).


Hoi allen, 

Ik was een aantal dagen vrij, nu ben ik er weer en kom ik erachter dat er een issue was met de speedtest. Daardoor verscheen de 404 error. Ondertussen is het issue opgelost en werkt alles weer.