sinds enkele dagen zie ik dat de schaalverdeling van de speedtest niet hoger gaat dan 100 terwijl ik tot voor kort nog een speedtest op wifi van 125 had.
Speedtest komt niet hoger dan 100 Mbit/s
Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem
Beste, voorheen ging de kpn speedtest bij mij ver over de 100 mbs en staat meestal bij deze test op 125 mbs en dat is goed. Maar nu gaat de schaalverdeling niet hoger dan 100. dus die 25 mbs meer kan ik niet zien op de betreffende speedtest. En bij de voorgaande speedtest ging de schaalverdeling wel veel verder dan 100. Ik voer deze speedtest op mijn HP Laptop uit en dan heb ik een schaalverdeling van de kpn speedtest tot 100 mbs. Voer ik de zelfde test uit op onze IPAD dan is de speedtest van kpn met een schaalverdeling boven de 100 mbs en dus 130 mbs goed.
Ik heb nu gewoon het idee dat het probleem in mijn laptop zit qua snelheid meten. ???
Hoi ​
Je kunt de Speedtest van Ookla ook als app downloaden uit de Microsoft store op je laptop, of uit de App Store als je een laptop van Apple in je bezit hebt.
Met deze app, met je vrij nauwkeurig de snelheid van je internetverbinding.
Zorg er wel voor dat de browser is afgesloten, en je dus alleen meet via de Speedtest App van Ookla.
Ook hierbij geldt, dat je laptop wel met een internet kabel direct aangesloten is op het modem.
In de app kun je wel kiezen voor hogere snelheden boven de 100 Mbit/s.
Je hebt dan helemaal niet meer de speciale speedpagina van KPN meer nodig.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.