Skip to main content

Sinds twee dagen ben ik overgestapt van Ziggo 1gb internet naar KPN 1 gb internet... En hier heb ik spijt van. Het WiFi bereik en de snelheid van de V12 modem is zeer slecht. Als ik naast de V12 sta haal ik een snelheid van 300 mb waar mijn Ziggo router altijd over de 800 tot 980 mb haalde.

Op de eerste verdieping heb ik ook geen WiFi bereik, het netwerk wordt nog geen eens gevonden. Met mijn Ziggo router haalde ik op de eerste verdieping een hoger mb dan wanneer ik met mijn tel naast de KPN router sta. 

Is het algemeen bekend dat de V12 zo slecht is?

KPN is goedkoper dan Ziggo maar ik heb spijt dat ik ben overgestapt. Dit werkt gewoon zeer slecht in vergelijking met Ziggo. 

Hallo @Randy_ ,

Het WiFi-bereik van de Box 12 is matig. Dat kom ik hier vrijwel dagelijks tegen op het forum. 
 

Ik had er zelf ook last van toen mijn oude modem werd vervangen door de Box 12. Ik heb dat hier thuis opgelost door twee SuperWifi-punten. Daardoor is er in het hele huis weer goede WiFi. 
 

https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi.htm


WiFi versterkers had ik bij Ziggo niet nodig. Als ik deze moet gaan aanschaffen dan wordt het financiële voordeel van kpn nihil tegenover Ziggo. Daarom heb ik dus spijt... Ziggo is gewoon beter, veel betere router. Snelheid bizar veel hoger, bereik veel groter en geen WiFi versterkers nodig. Jaartje uitzitten en dan ik weer weg bij KPN. 


Hallo @Randy_ als je nog binnen de 14 dagen bedenktijd na activatie zit kun je nog kosteloos opzeggen.

 


Hoi @Randy_ ,

Had je bij Ziggo de ConnectBox GiGa?

 

 


Nee heb een V12 modem. 


Ik bedoelde welke je bij Ziggo had @Randy_ 😉


De nieuwe zwarte modem, de nieuwste die ze hadden met WiFi 6.


Ah ok @Randy_ .

Dan zou je als je terug gaat hetzelfde modem ontvangen.Zijn de 14 dagen al voorbij?

 


De nieuwe zwarte modem, de nieuwste die ze hadden met WiFi 6.

En staat de KPN Box nu op dezelfde plek in huis dan de box van Ziggo? 


Hoi @Randy_, welkom op ons forum!
Dit is natuurlijk geen goed begin zo! We denken graag even met je mee, ik zie dat de community je al een eind op weg geholpen heeft.
Heb je hierover ook al telefonisch contact gehad met mijn collega's op 0800-0402?

We hebben hier ook nog wel een paar handige topics over: