Ik ben onlangs overgestapt van ziggo naar kpn. Ziggo werkte perfect nooit problemen meegehad. Super WiFi door het hele huis en super tv box die nooit hapert en snel reageert. Bij kpn tv box langzaam, hapert, Netflix constant opnieuw opstarten drama!! Wifi via tp link mesh wat top werkte. Nu niet meer. Hij geeft wel goed wifi snelheid aan. Zo n 400 van de 1000. Opzich voor mij meer dan genoeg maar de snelheid is blijkbaar niet het zelfde als de sterkte. Als ik naast het raam buiten zit met de deur dicht heb ik nog maar 20 van de 1000😵💫. Op de boven verdieping had ik ook altijd prima snelheid zonder versterker nu niet meer. Content is constant aan het bufferen. Hebben meer mensen hier last van? Nog 11 maanden voordat ik weer terug ga naar ziggo. De “gratis iPad” werkt wel top🤣
Beantwoord
Spijt van overstap Ziggo naar KPN
Beste antwoord door Thomas van KPN
Hoi
Ik zie dat de community je al een aardig eind op weggeholpen heeft, had je de stappen hierboven ook al doorlopen?
Hoe goed een eigen wifiversterker naast superwifi werkt durf ik niet te zeggen, ik denk dat je het misschien het beste kunt testen met óf je eigen wifiversterkers óf de superwifipunten.
Voor wegvallend wifi hebben we ook een handig topic:
Als je hierover liever direct contact hebt met de klantenservice kun je ook met ons bellen op 0800-0402
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.