Skip to main content

Ik heb twee klantnummers. In de e-mails die ik krijg van KPN kan ik dit zien, soms wordt het ene klantnummer genoemd en soms het andere.

Als ik inlog in mijnkpn staat er tweemaal mijn adres. 1 is gevuld met gegevens en de andere is leeg.

waarschijnlijk komt dit door een geannuleerde order, maar dat terzijde.

16 februari heb ik gebeld dat ik wilde overstappen naar T-Mobile dmv de overstapservice van T-Mobile. Een tijdje later heb ik een bevestiging van KPN dat de overstap akkoord is. 28 maart is een monteur van T-Mobile langsgeweestom me om te zetten. Niet gelukt!

Veel contact gehad met T-Mobile en KPN (en zelf nagedacht)

Kort gezegd is het lege KPN account gebruikt voor de overstapservice en ondertussen bleef ik ook een actief account hebben bij KPN.

30 maart heeft KPN het actieve account overgedragen aan T-Mobile. 
sindsdien heb ik nog geprobeerd om T-Mobile het probleem te laten oplossen, dit is niet gelukt.

Ik heb 3 april mijn T-Mobile bestelling geannuleerd en dezelfde dag gebeld met KPN of ze de boel kunnen herstellen.


Ik ben nu aan het wachten tot de afdeling spoed en herstel mij gaat bellen. Mijn grote gezin zit nu bijna een week zonder internet en dit is erg vervelend. Weet iemand wanneer ze contact gaan opnemen?
 

Ik ben ondertussen gebeld


Hoi @Michel1234, welkom op ons forum! Hier kan het soms even duren voor je reactie hebt.
Bellen is altijd sneller (met 0800-0402)

Fijn dat je inmiddels mijn collega's gesproken hebt! Ik hoop dat ze snel een oplossing voor jullie hebben.