Skip to main content

In mei 2020 heb ik mijn ADSL abonnement oftewel mijn Hussel Internet 50 Mbit/s (bekabeld via de Experiabox)) per 1 juli 2020 opgezegd. Naast dit abonnement (waar ik een contract van heb) had ik ook de beschikking over Internet Buitengebied vanwege zeer traag internet via de kabel. Het modem Internet Buitengebied was met een kabel verbonden aan mijn Experiabox. Op 1 juli is mijn Experiabox uitgeschakeld en dus ook het modem Internet Buitengebied. Echter, na enige tijd ontvang ik een factuur van 85 euro vanwege gebruik Internet Buitengebied in de maand juli en augustus 2020. KPN heeft mij twee klantnummers gegeven, 1 voor mijn Hussel Internet en een voor Internet Buitengebied. Ik heb voor Internet Buitengebied nooit een contract ontvangen, het werd gratis ter beschikking gesteld vanwege de trage verbinding. Hoe bestaat het nu dat KPN mijn Experiabox afsluit en daarmee dus ook mijn Internet Buitengebied afsluit en toch door blijft gaan met factureren? Navraag leverde op dat dit “het systeem”is.

Wellicht kan iemand mij enige opheldering geven over de gang van zaken.

Dit is echt iets voor een medewerker. Die reageert doorgaans binnen 48uur maar het is druk. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Beste Joep,

bedankt voor je reactie. Waar moet ik deze gegevens invullen..ik neem aan dat ik ze niet openbaar moet maken

met vriendelijke groet

John


Zeker niet hier plaatsen maar in je profiel wat je hebt aangemaakt om hier te komen(rechts boven klikken). Bij alles waar privé bij staat is alleen te zien voor de medewerker en jezelf. 


Hi Jorica, dat is inderdaad vreemd. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Zou je ook beide klantnummers in willen vullen? Dan kan ik het makkelijker vinden. 

 


Beste Alex,

ik heb mijn profiel bijgewerkt, ik hoop dat ik het zo goed gedaan heb

groet


Dankjewel. Ik zie dat deze handmatig te laat is opgezegd, zoals je in de e-mail hebt gezien staat dit nu op 21-9 gepland. Ik heb de factuur € 85.- al gecrediteerd tot 1 september en ook gelijk de toekomstige periode tot 21 september. 

Geen zorgen dus, dit komt helemaal goed. 


Helemaal geweldig Alex. Ik neem aan dat ik de factuur niet hoef over te maken.

Bedankt voor je inzet

Met vriendelijke groet,

John


Het kan zijn dat het automatisch wordt geïncasseerd, in dat geval zul je het later terugkrijgen. De factuur van € 85.- wordt binnen 7 werkdagen gecorrigeerd namelijk, de laatste periode zal automatisch gaan. 

Graag gedaan uiteraard. 


Er zat geen automatische incasso op. 


Er zat geen automatische incasso op. 

Dat zit er bij ons standaard op, behalve als je dit zelf anders instelt met een papieren factuur voor € 2,50 per maand. Hoe dan ook, dit wordt geregeld. :relaxed:


Vandaag de creditfactuur van 85 euro al ontvangen, dus prima geregeld.

met vriendelijke groet,

John Cardinaal


Vandaag de creditfactuur van 85 euro al ontvangen, dus prima geregeld.

met vriendelijke groet,

John Cardinaal

Sneller dat ik had verwacht, top!