Skip to main content

Heb spotify premium inbegrepen bij mijn abonnement

Ik moet opeens opnieuw inloggen op spotify op al mijn apparaten.

Kan nu niet meer inloggen en krijg ook geen mail bij aanvragen ww reset.

 

Goedemorgen @patrick.g en welkom hier op het forum :)

 

Dat lijkt niet helemaal goed te gaan dus goed dat je dit hier aankaart! Wat gebeurt er precies wanneer je probeert in te loggen, krijg je misschien iets van een foutmelding te zien? Ik kijk graag even met je mee; zou je daarom je profielforum in kunnen vullen? Is Spotify trouwens onderdeel van je mobiele aansluiting of hoort het bij je vaste (Internet & tv) pakket? 


Krijg de melding dat de combinatie email en wachtwoord niet overeen komen.

Was nog onderdeel van vaste internet en tv paar jaar geleden

 


Klopt, ik ben het meteen voor ja gaan controleren en Spotify Premium is actief en is onderdeel van je Alles in 1 Standaard pakket. Kun je eens kijken of het via deze link lukt om een nieuw wachtwoord aan te maken?


Al geprobeerd. 

Heb al mijn email adressen al geprobeerd maar komt niks binnen. 

Ook met mijn gebruikers naam niet. 


Dat is heel apart en ik heb hiervoor geen directe verklaring. Ik kan wel zien dat het account actief en wat je gebruikersnaam is. Met welke gebruikersnaam probeer je in te loggen?


wendymies


Kun je in plaats van je gebruikersnaam eens het mailadres invullen waarmee je de account ooit hebt aangemaakt? Ik bedenk me net dat ik ditzelfde probleem ook ooit heb gehad. Ik heb destijds contact opgenomen met Spotify en zij gaven me deze tip. En dat werkte destijds.


Ja dat had ik ook al geprobeerd maar dan krijg ik de melding kan geen gebruiker vinden met deze naam. 


Dan zou ik je willen adviseren om dit aan te kaarten bij Spotify zelf. Niet om het af te schuiven maar omdat alles aan 'onze kant' goed staat. Ik verwacht dat zij je snel van oplossing kunnen voorzien. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, laat je me dat dan weten? 


Hoi @patrick.g , wat is op dit moment de stand van zaken? Heb je hierover nog contact gehad met Spotify en hebben zij je van een oplossing kunnen voorzien?


Ja het is opgelost. 

Stond geregistreerd op mijn oude email addres waar ik geen toegang meer toe heb. 


Goedemorgen @patrick.g en bedankt voor de terugkoppeling 🙂 Fijn om te lezen dat het is opgelost en dat je nu weer volop kunt genieten van Spotify Premium! Ik ha topic sluiten maar mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben, spreek ons dan vooral aan. Voor nu in ieder geval nog een hele mooie zondag toegewenst.


Reageer