Skip to main content

Ik heb nu al 4x gebeld.

 

ik heb een premium account Spotify via mijn abonnement.

heb het gebruikersnaam(nr) 11158004241

 

deze wil ik weer herstellen na verwijderen FB. Ik krijg nu elke keer een ander nieuw account van jullie. Met een heel lang accountnaam van letters en cijfers.

 

mijn account met nr.: 11158004241 is mijn oorspronkelijke account. Willen jullie die activeren en die ander verwijderen? 
 

word er knettertje gek van namelijk!

Hi @Kajan! Welkom op ons KPN Forum! Gebruikte je je Facebook account om in te loggen met Spotify? Nu je Facebook account niet meer bestaat, kun je waarschijnlijk niet meer inloggen in dat Spotify account. 
Deze koppeling kan niet verwijderd worden. Wij hebben hier een verzameltopic over geschreven Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account]. Hier leggen wij dit ook uit. 
 

Ik wil Spotify zonder Facebook gebruiken, hoe doe ik dat?


Dit kan alleen als je oorspronkelijk je Spotify account hebt aangemaakt met een losse gebruikersnaam en wachtwoord. Als je bij het aanmaken van je account gekozen hebt voor inloggen met Facebook is de koppeling niet te verbreken.

In dat geval is de enige optie om een nieuw Spotify account aan te maken. Spotify kan je helpen om afspeellijsten over te zetten naar je nieuwe Spotify account. Je kunt Spotify hier benaderen. Log in met je nieuwe Spotify account, selecteer een optie en suboptie in de lijst en kies dan voor 'Ik heb nog steeds hulp nodig'.

Als je wel oorspronkelijk een losse gebruikersnaam en wachtwoord had kun je via Spotify op de computer in de instellingen de koppeling met Facebook verbreken.

 

Wij kunnen jou alleen voorzien van een nieuwe activatiecode zoals je al gemerkt hebt. Het account blijft in beheer van Spotify. Omdat je je Facebookaccount al verwijderd hebt, ben ik bang dat het overzetten van afspeellijsten niet meer gaat lukken:disappointed_relieved: . Dit weet ik alleen niet zeker, dus neem voor de zekerheid contact op met Spotify! :smile:


Hi @Kajan! Ik heb helaas niets meer van gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. :hugging:


Reageer