Skip to main content

Goedemiddag Myrthe. Na drie dagen een heel gedoe met allerlei foutmeldingen heb ik dankzij jouw eindelijk spotify kunnen activeren. Wat al je collega's de afgelopen dagen niet lukte, is jouw wel gelukt. 

Helaas was opeens de verbinding verbroken in de chat en kon ik je niet bedanken. 

Dus hierbij Myrthe BEDANKT. 

@Meneertje van der Meertje ,Er heet hier op het forum geen medewerker myrthe dus ze zal dit ook wel niet lezen.


@martijn197108 staat ook webchat bij en misschien kan het doorgegeven worden en zoniet ook geen probleem. Gaat om het idee 😉


Hoi @Meneertje van der Meertje, tof dat je dit hier laat weten.

@Meneertje van der Meertje ,Er heet hier op het forum geen medewerker myrthe dus ze zal dit ook wel niet lezen.

Klopt, maar dit kunnen we achterhalen. Wel zo leuk om het door te geven. 

@Meneertje van der Meertje Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan ga ik Myrthe even een berichtje sturen. :relaxed:


 

 

@Meneertje van der Meertje Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan ga ik Myrthe even een berichtje sturen. :relaxed:

Aardig van je @Alex_P :)


@Alex_P alle gegevens staan in mijn profiel. Ze had mij echt goed geholpen en voor ik dankjewel kon zeggen ging het mis. Dankjewel dat je dit wil doen Alex.


 

 

@Meneertje van der Meertje Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan ga ik Myrthe even een berichtje sturen. :relaxed:

Aardig van je @Alex_P :)

Soms ben ik dat. :wink:

@Alex_P alle gegevens staan in mijn profiel. Ze had mij echt goed geholpen en voor ik dankjewel kon zeggen ging het mis. Dankjewel dat je dit wil doen Alex.

Komt goed. 


Jammer dat indien het aan de gebruiker ligt de oplossing niet gegeven wordt.