Skip to main content
Ik zou ook graag mijn opties willen weten om over te stappen naar Spotify family.

Wat wordt en mijn abonnement, ik begrijp dat ik met een oud abonnement dan iets nieuws moet afnemen.

Zou ik hierover een bericht kunnen ontvangen in mijn mail?

Met vriendelijke groet,

Bsvdw
Ha @BSmini41, goede vraag! Ik zie dat je op dit moment 'Alles-in-1-Standaard' hebt, waar je maandelijks 67,50 euro voor betaalt. Als je Spotify Family wilt, moet je over naar onze huidige propositie. In jouw geval wordt dit 'Internet + TV'. Dit kost 62,50 euro per maand. Hier komt dan nog 13,99 euro per maand bij voor Spotify Family. Het totaalbedrag wordt dus 76,49. Qua inhoud van het pakket verandert er verder niets, behalve dat je dus geen Spotify Premium meer hebt. Je kunt dit zelf via MijnKPN aanvragen. Het kan ook via de klantenservice, maar dan zou je even moeten bellen (0800-0402) of chatten. Omdat het een wijziging betreft, mag ik dit niet via het forum doen.
Dag Marcia,

Ik moet dus begrijpen dat ik 9 euro duurder uit ben voor een wijziging die in principe 5 euro duurder is?

Dat lijk mij wel weer makkelijk verdient. Ik heb al eens eerder een discussie opgestart voor wat je doet voor je klanten die al heel lang bij KPN zitten, trouwe klanten zeg maar. Ik denk altijd maar dat je daar soms wat extra's voor doet maar dat zie ik lang niet altijd terug komen. Dat ik hiermee nogal zuur over kom over een product wat zo goed functioneert snap ik heel goed maar dat is wel het gevoel wat het geeft.

Ik zal het voorleggen aan de huisgenoten die graag ook spotify willen gebruiken en of die de extra kosten op zich willen nemen.

Dank voor je reactie in ieder geval dan weten we waar we aan toe zijn.

Groet,

BsvdW
Ja en nee. Spotify Premium is inderdaad maar 5 euro duurder dan Spotify Family. Wel is het zo dat als je met je huidige pakket Spotify Family aan had gezet, dat je dus 13,99 euro meer was gaan betalen. Dan had je 81,49 euro per maand betaald. Dit is dus als je het op die manier bekijkt, juist vijf euro voordeliger.
Nog bedankt Marcia voor je toelichting. Helder!

Groet,

Dag Kpn.

 

We willen wellicht nu wel overstappen op Spotify Family. Wij hebben een verouder abonnement en ik begreep van 2 jaar geleden al dat de kosten hoger zullen uitvallen dan nu het geval is.

Zouden jullie een voorzet kunnen maken wat de kosten van mijn huidige abonnement worden met spotify family. Als het mogelijk is met een nieuwe HD-ontvanger aangezien we nu ook een moderne tv hebben en glasvezel.

Groet,

BSvdW


Hallo @BSmini41, zeker kan ik dat.

Je hebt nu Alles-in-1 Thuis Standaard. Daar zit bij:

  • internet 
  • 1 tv-ontvanger 
  • vast bellen 
  • Opnemen pakket
  • Pluspakket
  • KPN Veilig
  • Spotify Premium.

Het kost je 71,26 euro per maand.

Je zou gaan naar Hussel 100. Dat is een basis abonnement, waar je dan zelf opties bij aan kunt zetten. Ik heb even voor jou gekozen:

 

  • Hussel Internet 100 Mbit/s
  • Interactieve TV met 1 tv-ontvanger
  • Opnemen Pakket
  • Pluspakket
  • KPN Veilig
  • Spotify Family

Je betaalt dan 72,48 euro per maand. 

Het pluspakket krijg je dan ook gratis en je krijgt 5 euro entertainmentvoordeel die gebruikt wordt voor Spotify Family. Mocht je je vaste telefoonnummer willen behouden, komt er nog 2 euro per maand bij op. Je hebt momenteel een Arcadyan tv-ontvanger. Die bieden we nog steeds aan en kan alleen omgeruild worden bij een defect. Mocht je een Arris 5202 willen, dan zou je de 4K optie af moeten nemen. Daar betaal je nog eens 2,50 euro per maand voor. 

Je kunt dit allemaal ook gemakkelijk terugvinden als je inlogt in MijnKPN. Daar kan je zelf ook wijzigingen aanbrengen. Mocht je nog vragen hebben: laat het gerust weten!


Dag,

Met het ouderwetse abonnemnt wat ik heb is het in mijnKPN echt niet aan te passen naar bovenstaande.

Via welke stappen kan ik dit online zelf regelen? Ik word of teruggestuurd naar mijn kpn en wat ik aan en uit kan zetten of ik ben een nieuwe klant en moet ook weer extra betalen voor aansluitkosten, etc.

 

BS


Als je inlogt, vervolgens naar ‘producten’ gaat, dan kiest voor je vaste diensten en dan onder ‘abonnementsdiensten’ kiest voor ‘abonnement wijzigen (in het blauw), dan krijg je als het goed is allerlei ‘Hussel’ opties te zien! Ik kan dat in ieder geval wel met mijn iets nieuwere ‘Alles-in-1 Standaard’ abonnement. Mocht dit bij jou toch niet zo zijn, kan je het beste even bellen met mijn collega's via 0800-0402. Zij kunnen het ook voor je in orde maken (morgen vanaf 8 uur weer).


Als ik dit verhaal volg kom ik op bijna 92 euro uit en dan is er nog niet gekozen voor een hd-ontvanger, etc. Waarom dit verschil?

BS


Je hebt nu Hussel 1 Gbit/s aangevinkt. Daarmee kan je geen 100, maar 1000 Mbit/s halen. Dat kost je 10 euro extra. Daarnaast zie ik dat je 6,99 euro ‘moet’ betalen voor het Pluspakket. Dat krijg jij echter gratis, omdat je ook mobiel hebt. Dan klopt het!


Je hebt nu Hussel 1 Gbit/s aangevinkt. Daarmee kan je geen 100, maar 1000 Mbit/s halen. Dat kost je 10 euro extra. Daarnaast zie ik dat je 6,99 euro ‘moet’ betalen voor het Pluspakket. Dat krijg jij echter gratis, omdat je ook mobiel hebt. Dan klopt het!

 

En welke pakket aan snelheid heb ik nu dan? 


Op dit moment kan je maximaal 80 Mbit/s down- en 8 Mbit/s upload halen. 


Ter afsluiting.

Het is allemaal gelukt en aangepast……

Dank voor uitleg!

Groet,

BS


Heel fijn! Bedankt dat je het nog even liet weten 🙂.