Skip to main content

Hallo,

ik heb destijds mijn spotify acount aangemaakt met facebook. Daarna heb ik deze geupgrade naar premium met KPN. Nu wil ik graag mijn acount loskoppelen van facebook met behoudt van mijn afspeellijsten. 

 

Is dat mogelijk?

 

met vriendelijk groet, 

 

Dennis Mulder

Iemand?


Hallo @Freek van Gart van Jouk,

Het is hier vrij druk en het duurt even om een reactie te krijgen. Ik vrees dat ik slecht nieuws heb, want het loskoppelen van facebook betekend dat het account geen bestaansrecht meer heeft. KPN kan wel het account loskoppelen en koppelen op een nieuwe account, maar niet met behoud van je afspeellijsten helaas.  Omdat je een nieuw account dient aan te maken hiervoor. 


Ok dat wist ik niet. 

Heldere reactie! Dank daarvoor.

Aan wie kan ik vragen om dit account weer aan een nieuw account te koppelen?

 

mvg, 

 

Dennis Mulder


Hallo @Freek van Gart van Jouk,

Dat kan gewoon hier, en dat vragen heb je zojuist gedaan. Het is zoals ik aangaf wat drukker hier en het kan enkele dagen duren voordat je een nieuwe activeringscode zult krijgen. Vul in ieder geval vast je forumprofiel in met je gegevens, mocht een medewerker hier komen dan kan die direct voor jou de boel in gang gaan zetten. (alleen de privé velden).

Aanvulling:
Niet dit account, maar een nieuwe fris account. Jouw huidige met afspeellijsten is gekoppeld aan facebook en kan niet losgekoppeld worden. Je dient na activeren dus opnieuw je afspeellijsten te maken. 


Fijn! Dank voor je hulp!

Ik denk echter nu wel dat ik zelf een account hebt aangemaakt met mijn e-mailadres. Ik heb bij instellen mijn acount losgekoppeld met facebook en nu is mijn profielfoto en naam verdwenen. Er staat nu alleen een account nummer. Ik weet het niet zeker. 

 

Weet jij hier wat van, of moet ik dan bij spotify zijn?


Hoi @Freek van Gart van Jouk, welkom! Ik maak uit je bericht op dat het toch gelukt is hem los te koppelen van Facebook. Dat is ook mogelijk, mits je het account origineel met een mailadres hebt aangemaakt, en niet rechtstreeks met Facebook. Log eens in op je Spotify profiel, daar zou je dan op de hoofdpagina je gebruikersnaam moeten kunnen aanpassen.

Als dat daar niet lukt, dan is het toch echt een harde koppeling met Facebook. In dat geval kun je het beste toch een nieuw account aanmaken. Je kunt dan aan Spotify vragen of ze je playlists willen overzetten naar het nieuwe account. Vul vervolgens je forumprofiel in, dan kan ik je een nieuwe activatiecode sturen.


Hallo Erik. 

 

Ik heb eindelijk mijn forumprofiel aangepast. Hopelijk kan je me dan de activatiecode sturen. 

 

Groet Dennis


Sorry voor de vreselijk late reactie! Ik heb je inmiddels een activatiecode gestuurd per mail. Binnen drie uur moet je ‘m binnen hebben!