Skip to main content

Hier hetzelfde. 
kun je mij ook een nieuwe code sturen. 
 

groeten dan Pas

Hallo @MoniquePas, welkom en excuses voor de late reactie! Heb je inmiddels al op een andere manier een nieuwe code verkregen? Als ik iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er graag verder mee.


Ik heb inmiddels de gegevens aan gepast. Nog geen code ontvangen 


Dan is er toch iets niet helemaal goed gegaan. Ik zie namelijk geen gegevens 😞. Als je klikt op het woord ‘forumprofiel’, dan kom je bij jouw profiel. Als je daar in ieder geval je adres en klantnummer invult en dit opslaat, dan kan ik je verder helpen. 


Goedemiddag,

ik heb ook nog een oud abonnement van kpn alles in 1 waar spotify premium nog in zit maar kan ook mijn activatiecode niet opvragen kunnen jullie mij helpen?


Bij mij ook hetzelfde probleem kunnen jullie mij ook helpen?


Hoi @Majanska . Je hebt je profiel al ingevuld maar ik vind nergens een spotify abonnement. Heb jij deze wel via ons?


Hier ook hetzelfde, ik zou gratis premium hebben bij mijn pakket maar kan ook geen code opvragen.

Groetjes, Kyra


Hoi @kyra55 : kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan ga ik direct voor je kijken. 


Graag zou ik ook een nieuwe kode voor spotify  hebben

 


Hoi @kyra55 : kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan ga ik direct voor je kijken. 

Hallo Erwin, mijn profiel is aangepast.

Groet, Kyra


Graag zou ik ook een nieuwe kode voor spotify  hebben

 

Ik nog geen kode van jullie ontvangen voor de gratis spotify


@kyra55 : ik heb een nieuwe code gestuurd. Laat je weten of het gelukt is?

 


@Stoomhamer : kun jij je profiel aanvullen en mij vervolgens hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


@Stoomhamer : Ik heb een nieuwe code naar je planet e-mail adres gestuurd. Laat je weten hoe het afloopt?


@kyra55 : ik heb een nieuwe code gestuurd. Laat je weten of het gelukt is?

 

Erwin, ik heb geen nieuwe code in mijn mail ontvangen?

Groet, Kyra


@kyra55 : hij is verstuurd naar je contact e-mail adres dat in MijnKPN staat. Dit heeft een @wellant.nl extensie. Gebruik jij deze mail nog?

Zou je ook in de spam map kunnen kijken?


@kyra55 : hij is verstuurd naar je contact e-mail adres dat in MijnKPN staat. Dit heeft een @wellant.nl extensie. Gebruik jij deze mail nog?

Zou je ook in de spam map kunnen kijken?

Die wordt al jaren niet meer gebruikt, in al mijn profielen staat mijn goede mailadres, ook waar de link naar jouw bericht naartoe gestuurd wordt en ook waar de factuur al jaren naartoe gestuurd wordt.. Een gmailadres.

Groet, Kyra


@kyra55 : hij is verstuurd naar je contact e-mail adres dat in MijnKPN staat. Dit heeft een @wellant.nl extensie. Gebruik jij deze mail nog?

Zou je ook in de spam map kunnen kijken?

Die wordt al jaren niet meer gebruikt, in al mijn profielen staat mijn goede mailadres, ook waar de link naar jouw bericht naartoe gestuurd wordt en ook waar de factuur al jaren naartoe gestuurd wordt.. Een gmailadres. Ik heb dit mailadres nu bij persoonlijke opmerkingen in mijn profiel gezet.

Groet, Kyra

 


Ik heb een nieuwe code naar het gmail adres gestuurd. Laat je weten of het gelukt is?


Ik heb een nieuwe code naar het gmail adres gestuurd. Laat je weten of het gelukt is?

Helaas, ik krijg wel de melding dat dit bericht klaarstaat maar geen mail met activatiecode, ook niet in spam.


Ik heb een nieuwe code naar het gmail adres gestuurd. Laat je weten of het gelukt is?

Het is gelukt, dankjewel!


Super! Fijn dat het gelukt is! :-)