Skip to main content

Beste KPN

Als vaste klant van KPN kun je gebruik maken van het KPN wifi portal met de SSID KPN en met als gebruikersnaam, voorbeeld, janjansen@kpnwifi.nl

Als ik inlog via wifi.kpn.com, krijg ik mijn klantnummer te zien met de melding dat ik 1 @kpnwifi.nl-account aan kan maken, hetgeen ik dus ook gedaan heb.

Kun je daar in de praktijk nog iets mee als KPN-klant of is dat achterhaald en is de website nog niet bijgewerkt?

Bij AH bijvoorbeeld kun je gratis inloggen bij KPN

Als niet-KPN-klant kun je een dag-, week-, maand- en jaarbundels kopen voor de KPN-spot.

Als ik dan ergens in het land een KPN-spot zie zou ik gratis in moeten kunnen loggen met mijn @kpnwifi.nl-account, toch?

Ben benieuwd naar de reacties.

 

 

Vandaag zag ik bij het mobiele abo van mijn vrouw dat zij van KPN Wifi gebruik kan maken, hoeft ze daar dan niet voor in te loggen als ze eens binnen het bereik van SSID-spot KPN komt?

 

 


Vandaag zag ik bij het mobiele abo van mijn vrouw dat zij van KPN Wifi gebruik kan maken, hoeft ze daar dan niet voor in te loggen als ze eens binnen het bereik van SSID-spot KPN komt?

 

 

Via KPN kreeg ze een gebruikersnaam en wachtwoord.


Hoi Jan, welkom hier. 

Dit bestaat nog wel. Het product dat niet meer bestaat is KPN FON, daarmee kon je als KPN klant inloggen op een guest account van andere klanten wanneer je in de buurt was. Een soort collectief dekkend netwerk. Dat bestaat dus niet meer. 

Wel zijn er nog KPN WiFi Hotspots door heel Nederland die je met een KPN account kunt gebruiken. Denk aan campings of vakantieparken bijvoorbeeld als ze dit gebruiken. Op stations bestaan ze ook, maar die zijn al gratis zover ik weet. 

Je hebt er dus wel wat aan, maar echt niet overal. Een mobiele dataverbinding zou ik dus nog niet opzeggen. 


Hallo @Alex_P , bedankt voor je reactie.

Ik heb inmiddels een gebruikersnaam en wachtwoord van KPN voor de KPN-spots wanneer nodig.

Â