Skip to main content

Hoezo kan KPN eenzijdig de tarieven van de contracten verhogen? Bij het nalezen van mijn contract en zie ik nergens in het contract eem [assage opgenomen met de mogelijkheid voor KPN om eenzijdig de tarieven te verhogen.

Ook zitten er in het contract geen koppelingen naar bijlagen of algemene voorwaarden waarin staat dat KPN eenzijdig de prijzen kan verhogen voor een bestaand contract. 

Ik ben benieuwd op basis van welke grondslag KPN een bestaand contract eenzijdig kan wijzigen. 

Verder schijnen klanten hierover geïnformeerd te zijn en heb ik navraag gedaan bij KPN of zij mij de mail of het schrijven kunnen sturen, maar ook dit kan de betreffende medewerker niet.

 

 

NB. De medewerker van de klantenservice van KPN kan mij hiervoor ook geen uitleg geven, maar alleen datKPN dit mag. Bij doorvragen over de grondslag geeft de medewerker aan dat hij het ook niet weet, maar dat hij dit gewoon moet zeggen. ookmgeeft hij aan dat hij hier al meerdere keren naar is gevraagd door mensen, maar altijd hetzelfde antwoord moet geven; "KPN kan tussentijds de tarieven aanpassen, dat kunnen ze gewoon".

 


@Jbor In dit topic kunt u alle ins- en outs terugvinden.

Prijswijzigingen KPN & XS4ALL 2022 | KPN Community