Skip to main content

Sinds begin dit jaar nieuwe MSI laptop en krijg op deze laptop continue de melding standaard gateway niet beschikbaar. 

Ook ik heb nog een Experia Box V8.


Hi Brego, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Heb je dit probleem alleen op die laptop? En zijn alle drivers en browsers helemaal up to date? Waar krijg je die melding te zien overigens, in je browser? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


Brego, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Probleem is alleen op die laptop. Alles is up to date. Melding komt wanneer internet niet meer werkt en ik de prbleemoplosser uitvoer.


Ik heb om eerlijk te zijn niet echt een idee waar dit aan kan liggen. Gebeurt dit zowel via WiFi als via een kabel? Zou je dit willen testen?


Alleen met WiFi. Ik lees veel van dit soort problemen op internet en bijna altijd ligt het aan de experiabox.


Dat kan kloppen, echter is het in dit geval wel uitzonderlijk dat je dit maar op 1 apparaat tegenkomt. Heb je de V8 ook al gereset naar fabrieksinstellingen? Zou je het netwerk op je laptop ook willen vergeten/verwijderen en opnieuw willen verbinden. 

Als laatste, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Profiel is ingevuld al zie ik niet in hoe dit ook maar enigszins gaat helpen met een oplossing. Maar goed. Probleem is nog steeds volop aanwezig valt om de paar minuten uit. Graag zou ik van u een oplossing willen ipv van steeds meer vragen die blijkbaar nergens toe leiden.


Rare instelling. Profiel heb ik nodig om te kijken of er iets met je verbinding aan de hand is, is niet het geval. Die vragen moet ik wel stellen om tot een oplossing te komen. 

Heb je de V8 ook al gereset naar fabrieksinstellingen? Zou je het netwerk op je laptop ook willen vergeten/verwijderen en opnieuw willen verbinden?

 

Zou je hier nog een antwoord op willen geven?