Skip to main content

Mijn kontrakt bij ziggo loopt tot 11-12-2022.. Ik heb vandaag geregeld dat ik overstap naar KPN. 

Afgesproken is dat ik dan op 18-12-2022 over zou stappen. Maar dat is te laat moet zijn op 11-11-2022 

Mijn kontrakt bij ziggo loopt tot 11-12-2022 maar moet op 11-11-2022 opgezegd worden.

Kan dat even worden aangepast. 

Mijn abonnement nummer is******

Emailadres is****

 

Admin: Privégegevens verwijderd.

 

Hallo @Theo Rensen,

Stap je over middels de overstapservice? Dan wordt je abonnement pas opgezegd per de datum dat je overstapt. Zo voorkom je dat je te veel betaald. In dat geval is er dus niks aan de hand, want KPN neemt de zorg over. 


Dus als het rond de 18 december ingaat heb ik geen problemen. Want Ziggo zegd dat ik een maand vantevoren moet opzeggen


Dus als het rond de 18 december ingaat heb ik geen problemen. Want Ziggo zegd dat ik een maand vantevoren moet opzeggen

Niet als u de overstapservice gebruikt. Dan hoeft u niet op te zeggen. Dat gaat automatisch.

Dus de vraag van @Chrizziey:

Stap je over middels de overstapservice?

Wat is daar het antwoord op?


Ja dat is wel afgesproken. Niet dat ik een week zonder tv en internet zit


Ja dat is wel afgesproken. Niet dat ik een week zonder tv en internet zit

Dan zorgt KPN ervoor dat jouw abonnement pas eindigt nadat er opgeleverd is. De opzegging regelt KPN dus bij Ziggo. Daar hoef je je dan geen zorgen over te maken. 
Voordeel van de overstapservice is dat je geen moment zonder diensten zit en niet meer betaald dan nodig is.