Skip to main content

Beste KPN,
ik ben aan het overstappen van Ziggo naar KPN maar ik moet het nu zelf regelen omdat ik een paar telefoontjes heb gemist want ik werk namelijk fulltime en wanneer ik kan bellen is buiten kantoor tijden. Nu heb ik inmiddels al veel uren geïnvesteerd in contact opnemen met jullie en nu nog eens met Ziggo en zij hadden het over een boete die ik zal krijgen als ik vroeg tijdig opzeg. Wat moet ik daarmee doen? Ja zeggen en het dan naar jullie sturen? Want ze bieden mij nu ook andere dingen aan, en als ik heel eerlijk ben begin ik de service van Ziggo nu wel meer te waarderen dan die van KPN. Ik hoop dat jullie mij nu een goed antwoord kunnen geven, want ik ben niet in de gelegenheid om elke keer te bellen. Mijn klantnummer bij KPN zou zijn: ******. Anders ga ik hier echt van af zien en blijf ik bij Ziggo. Hoor graag. Stephanie

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Zolang je bij Ziggo nog in de eerste 12 maanden zit kan je niet zomaar overstappen. 

Wil je toch weg dan ben je aan hen de resterende maanden schuldig. Het is wel drastisch van Ziggo om dat een boete te noemen. KPN vergoedt deze niet, je stapt zelf eerder over.

Heb je het Ziggo contract al langer dan een jaar dan is er alleen een opzegtermijn van een maand. Verder niks. Dreigen ze dan wel met een boete dan is dat schandalig en niet volgens de regels. Een ronduit onbeschofte manier om een klant binnen boord te houden. 

De afdeling die hiervoor belt werkt inderdaad ook tijdens kantooruren. De tijden daar buiten zijn ( hopelijk tijdelijk) afgeschaft wegens personeel tekort.