Skip to main content

Beste lezer,

 

Zojuist een glasvezel internet abonnement afgesloten met de hoogste snelheid. 

Echter in mail de bevestiging dat de startdatum 20 september 2021 is. Volgens mij had ik 13 september 2021 aangegeven. 

Kunnen jullie datum aanpassen naar 13 september 2021. 

Met vriendelijke groet,

Arjan Ouwehand

Hallo @Ouwie, welkom!

Het kan soms voorkomen dat er in de bevestiging een andere datum staat dan waar je in eerste instantie op had gehoopt/aangevraagd. Soms kan je bij het bestellen wel een datum kiezen, maar blijkt dat na het bestellen niet helemaal haalbaar. Dit kan verschillende oorzaken hebben. 

Stap je over vanuit een andere provider? Dan moeten wij rekening houden met het opzegtermijn van jouw oude provider. De overstap en lever datum gaan dan in overleg.  Zo gaan jouw diensten netjes één op één over zonder extra/dubbele kosten voor jou. 

Heb je nog geen diensten? Soms kan het voorkomen dat jouw aansluiting nog niet helemaal gereed is. Er moet misschien nog wat in de centrale gepatcht worden of klein laswerk worden verricht.

We proberen altijd de aangegeven wensdatum te halen, maar soms weten we van te voren dat dat niet helemaal gaat lukken. Het is vrijwel nooit mogelijk om een plandatum te vervroegen, de datum in de bevestiging is de datum waarop wij het op z'n vroegst een goed werkende verbinding kunnen regelen. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag!
 

 


Hallo @Hanna_ ,

Bedankt voor jouw antwoord.

Komt helemaal goed. Monteurs afspraak staat gepland op de 20ste.