Goedemiddag,
Recentelijk ben ik verhuisd, en in de nieuwe locatie heb ik alleen een glasvezelkastje kunnen treffen, de andere aansluitpunten zitten achter mogelijk asbesthoudende materialen. Ik besloot om een glasvezelabbonement te nemen bij KPN.
Alle apparatuur is geleverd (Box 12), alles was makkelijk te installeren, alleen brandt het lichtje van 'glas' niet op het glasvezelkastje. Ik zou een sms krijgen als de verbinding geactiveerd wordt, maar dat had 2 dagen geleden al moeten plaatsvinden.
Nu heb ik meerdere keren gebeld hier over, maar telefonisch kan er weinig gedaan worden voor me. Mij werd verteld dat er geen vertraging was gemeld vanuit de back office. Er zijn als het goed is tickets aangemaakt, en als er iets niet goed was vanuit mijn kant zou ik gebeld worden, maar dit heeft ook al niet plaatsgevonden binnen de aangegeven tijdsperiode.
Wat nu? Worden deze dagen in rekening gebracht? Wanneer wordt mijn internet geactiveerd?
Ik betaal me ondertussen blauw aan mobiele data die al ver over het limiet is, en het weekend staat voor de deur waarbij ik er vanuit ga dat de back office gesloten is.Â