Skip to main content

Goedemiddag,

Recentelijk ben ik verhuisd, en in de nieuwe locatie heb ik alleen een glasvezelkastje kunnen treffen, de andere aansluitpunten zitten achter mogelijk asbesthoudende materialen. Ik besloot om een glasvezelabbonement te nemen bij KPN.

Alle apparatuur is geleverd (Box 12), alles was makkelijk te installeren, alleen brandt het lichtje van 'glas' niet op het glasvezelkastje. Ik zou een sms krijgen als de verbinding geactiveerd wordt, maar dat had 2 dagen geleden al moeten plaatsvinden.

Nu heb ik meerdere keren gebeld hier over, maar telefonisch kan er weinig gedaan worden voor me. Mij werd verteld dat er geen vertraging was gemeld vanuit de back office. Er zijn als het goed is tickets aangemaakt, en als er iets niet goed was vanuit mijn kant zou ik gebeld worden, maar dit heeft ook al niet plaatsgevonden binnen de aangegeven tijdsperiode.

Wat nu? Worden deze dagen in rekening gebracht? Wanneer wordt mijn internet geactiveerd?

Ik betaal me ondertussen blauw aan mobiele data die al ver over het limiet is, en het weekend staat voor de deur waarbij ik er vanuit ga dat de back office gesloten is. 

U betaald pas nadat het modem een signaal heeft ontvangen. 

Persoonlijk zou ik opnieuw met KPN bellen, misschien kan er een monteur worden aangestuurd.

Bedankt voor uw reactie, dat is goed om te weten over de betaling.

Wat zou een monteur kunnen betekenen? Voor zover ik weet is aan mijn kant alles gereed.

Goedemorgen @AronV , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)
We zijn inmiddels een paar dagen verder, wat is nu de stand van zaken? Hopelijk werkt alles inmiddels zoals je dat mag verwachten! Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, laat dit dan vooral even weten zodat we met je mee kunnen denken. 

Goedemorgen,

Helaas is de glasvezelverbinding nog steeds niet actief. Een van de helpdesk medewerkers heeft wel een tijdelijke oplossing kunnen vinden, namelijk het aanzetten van een storingsbundel op mijn mobiele abbonement (ook van KPN). Hier kan ik op dit moment mee uit de voeten, maar idealiter zou ik toch gebruik willen maken van het gigabit abbonement. Ik heb ondertussen nog geen bericht gehad vanuit de backoffice, dus ga ik er van uit dat het probleem niet bij mij ligt.

Hoi @AronV, bedankt voor de toelichting!

Ik ben meteen even voor je gaan kijken en zie dat er een ticket is aangemaakt. Dit betekent dat de juiste oplospartij hiermee bezig is en daar is het nu wachten op. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat dit proces wordt versneld, anders had ik dat uiteraard meteen gedaan. Waar het probleem zich precies bevindt, is mij niet helemaal duidelijk maar heb er alle vertrouwen dat dit goed gaat komen!

Reageer