Skip to main content

Ik had net gechat met KPN maar het is blijkbaar niet mogelijk om de startdatum te vervroegen ?

Ik heb nu xs4all glasvezel dus technisch zou je denken dat niets in de weg staat.

 

Is dat echt niet mogelijk ?

Wat wilt u vervroegen? Gaat u verhuizen en wilt u het abonnement op het nieuwe adres eerder in laten gaan?


Wat wilt u vervroegen? Gaat u verhuizen en wilt u het abonnement op het nieuwe adres eerder in laten gaan?

 

Ik heb nu xs4all glasvezel en wil eerder overstappen naar KPN en ben contractvrij. Tijdens de aanvraag wist ik nog niet dat ik contractvrij was. Inmiddels begreep ik dat KPN de startdatum heeft bepaald op mijn oude contract-vrije datum maar ik ben inmiddels contractvrij.

 

Ik zou nu het liefst zsm overstappen maar KPN chat zegt dat ik tot juni moet wachten.

Andere optie is contract ontbinden en nieuwe aanvraag, maar de nieuwe aanvraag zou per maand hoger uitvallen.


Hoi @kevertje77! Welkom op het KPN forum en leuk dat je naar ons overstapt! 

Als je gebruikt maakt van de overstapservice, wordt er altijd standaard rekening gehouden met één maand opzegtermijn: die datum vervroegen kan niet.
Nu lees ik dat de startdatum bepaald is op basis van een oude einddatum contract. Check dan via onze klantenservice of het vervroegen van de leverdatum kan (met de opzegtermijn in achtneming): in sommige gevallen is dat technisch haalbaar. Kan de leverdatum niet vervroegd worden, dan kun je overwegen om de bestelling te annuleren en opnieuw aan te vragen.

Het snelste regel je dit via onze  afdeling Opzeggingen, mocht het nodig zijn, dan kunnen zij een bestelling annuleren. Je kunt met hen bellen of chatten:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Laat je weten of het gelukt is?