Skip to main content

Hallo,

Op 1 augustus is er een monteur geweest van KPN voor onze glasvezel aansluiting. Hij heeft geconcludeerd dat er 12 meter vanaf de meterkast een knik in de kabel zit. Om dit te herstellen, moet de stoep voor onze winkel opengemaakt worden. Wij hebben sindsdien niets meer vernomen en ik zou graag een status update krijgen. 
 

De opdracht is geplaatst door Infopact, aangezien wij helaas niet direct klant zijn bij KPN. Zij zijn alleen niet bepaald behulpzaam in deze situatie en zeggen steeds dat ze wachten op antwoord van jullie.  
 

Er is in ons geval nogal haast bij geboden, aangezien het kassasysteem van onze winkel nauwelijks functioneren kan zonder glasvezel. 
 

Ik hoor graag op korte termijn wat jullie kunnen betekenen. Bij voorbaat veel dank. 
 

Met vriendelijke groet,

Maud Lennertz

Admin: adresgegevens en naam KPN medewerker verwijderd i.v.m. privacy

In dit geval zou er een ticket moeten zijn aangemaakt voor de aannemer van KPN Netwerk. Die kan je ook zelf bellen om navraag te doen (contactmogelijkheden staan wat naar beneden)

 

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/


Hoi @Maud Lennertz .  Jullie hebben dus geen abonnement bij KPN? Dan kan ik als medewerker van KPN (de provider) niks voor je doen. 

Ik zou -zoals @Ward_ aangeeft, contact zoeken met KPNNetwerk. 


We zijn helemaal afhankelijk van KPN, ook al zijn we niet rechtstreeks klant maar zit daar een bedrijf tussen. De onderaannemer Circet, kan de opdracht om ons glasvezel netwerk te fixen niet uitvoeren omdat KPN de tekeningen niet aanlevert. Deze documenten heeft de monteur van Circet nodig om de straat open te maken. Dus ja, ik kan contact opnemen met KPN Netwerk, maar dan sta ik bijna drie kwartier in de wacht en staat nog steeds niemand mij te woord (zie bijlage). Zéér frustrerend. 

 


Overigens werkt het contactformulier op de site ook niet (zie bijlage) en is KPN Netwerk dus op geen enkele manier te bereiken.

 


Dat klinkt allemaal behoorlijke hopeloos, @Maud Lennertz . Ik zou ook graag wat voor je doen maar ik kan alleen maar KPN klanten helpen.  Ook al zou ik willen ik kan je gegevens niet eens opvragen. 

Wat dat formulier betreft zie ik iets over een API error.  Doe je dit via de telefoon? Anders misschien even via een laptop/pc proberen?Â