Skip to main content
Beantwoord

Status retourzending Superwifipunten

  • January 3, 2021
  • 8 reacties
  • 107 keer bekeken

Ik heb mijn 2 superwifipunten afgelopen mei(!) terug gestuurd  naar Antwoordnummer10119 te 2400VB maar nog steeds geen geld terug ontvangen. Hoe zit dat???

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hartelijk dank voor jouw e-mail! Op basis van het ontvangen verzendbewijs heb ik de kosten van de Superwifipunten alsnog voor je gecrediteerd. Het creditbedrag wordt automatisch verrekend met de volgende factuur van Internet en TV. Gevalletje ”beter laat dan nooit”, hè? :wink: Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 3, 2021

Heb je voordat je ze terug stuurde eerst even contact gehad met KPN? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 3, 2021

Nee, in de begeleidende documentatie stond dat ik het naar dat adres moest terugsturen als het niet functioneren zou. 


Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 10, 2021

Hallo @klassiek, goed dat je hier aan de bel trekt! We zullen moeten uitzoeken wat de status is van jouw retourzending. Het retouradres wat je nu hebt gebruikt, is voor het retourneren van huur of bruikleen apparatuur. Apparatuur aangeschaft via de winkel, monteur, telefoon of chat moet geretourneerd worden via één van onze winkels, zie ook uitleg retourneren apparatuur. Heb jij het verzendbewijs van jouw retournering bewaard? En wil jij jouw gegevens invullen in het profiel? Graag de volgende gegevens: klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is (gebruik ook het vakje “Persoonlijke opmerkingen”). Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Alvast bedankt!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 10, 2021

Beste Shyrin,

Bij deze het seintje dat ik mijn profiel met de gevraagde gegevens aangevuld heb.

Ik kan je tevens melden dat ik het verzendbewijs gelukkig nog bewaard heb.

Met vriendelijke groet,

John


Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 10, 2021

Top en héél fijn dat je deze bewaard hebt! Ik stuur je een privébericht met ons e-mailadres. Wil je een foto van het verzendbewijs mailen; dan kan ik hier achteraan?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 10, 2021

Zal ik doen!


Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • January 12, 2021

Hartelijk dank voor jouw e-mail! Op basis van het ontvangen verzendbewijs heb ik de kosten van de Superwifipunten alsnog voor je gecrediteerd. Het creditbedrag wordt automatisch verrekend met de volgende factuur van Internet en TV. Gevalletje ”beter laat dan nooit”, hè? :wink: Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 16, 2021

Dank je wel Shyrin voor alle moeite!