Skip to main content

Beste kpn,

 

Op 20 november heb ik een snelheidsverhoging van 50mb naar 100 mb gedaan.  Het gaat hier om glasvezel. Gisteren zou de verhoging ingaan maar ik haal niet eens de 50 mb. Wat is dit nou voor onzin? Via de speedtest van kpn thuis kom ik uit op 46 mb. 

 

Ik heb volgens mij de oudste modem de experia v8. Ik wil die 100 mb glasvezel en anders denk ik dat ik ga overstappen want mijn contract is allang afgelopen. Is het ook mogelijk om een nieuwere modem te krijgen, de fritz!box schijnt een hele goede te zijn.

 

Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn want met een groot gezin van 6 is dit zo niet te doen.

 

Groet

Hallo @Eemster , heb je wèl bekabeld getest rechtstreeks op de modem met verder alle overige (draadloze) apparatuur uit?

Haal de glaskast anders eens minimaal 2 minuten van de stroom en daarna herstarten.

Gaat het dan goed?

 

 


Ja. Weinig verschil. Het schommelt heel erg net has ik 20 mb terwijl er niets aan staat.


Hallo @Eemster en welkom op het KPN Forum. Dus een snelheidsverhoging aangevraagd naar 100Mbit/s maar je meet nog geen 50Mbit/s. Dit meet je via een bekabelde verbinding en er is dan geen andere apparatuur verbonden met het internet? 

Ik wil graag controleren of aan onze kant ook alles goed staat: wil jij jouw gegevens aanvullen in jouw profiel? Graag postcode en huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Geef je hier een seintje als je de gegevens ingevuld hebt? Dan kijk ik het voor je na.


Het stil aan de overkant…. :wink:
Het controleren kan ook telefonisch, via onze klantenservice. Mijn collega's zijn elke dag bereikbaar tussen 08 en 22 uur op het gratis nummer 0800 0402.