Skip to main content

Vandaag contact gehad met de KPN klantenservice over de status van de uitrol.

De eerste medewerker vertelde dat de uitrol was voltooid, terwijl mijn modem nog de Telfort firmware versie had: V1.01.01T01.9. Omdat de uitrol voltooid zou zijn heb ik de experiabox een “monteursreset” gegeven. Nu is het modem nog steeds niet geupgraded.

 

Daarna heb ik contact met een medewerker gehad die vertelde dat de uitrol nog bezig is.

Erg verwarrend allemaal. Wat is de echte status van de uitrol, wanneer wordt/is hij voltooid

Hoi @hfmanson, welkom op ons forum!
Met de gegevens uit je profiel heb ik de lijn er meteen even bijgepakt maar zie dat je aansluiting nog niet gemigreerd is, noch in de migratie zit.
Hoe mijn collega's er bij komen dat dat al wel zo zou zijn weet ik eerlijk gezegd niet precies.

Ik ben er nog wel even achteraan gegaan en bij het aanpassen van je aansluiting zou deze migratie automatisch in gang gezet moeten worden. Bijvoorbeeld bij het wijzigen van de snelheid van je abonnement. 
Je zou dus (via je MijnKPN) de 100-100 upgrade kunnen opzeggen en deze volgende dag weer bestellen,(of een andere snelheid bestellen) daarmee zou je de lijn eerder om kunnen laten zetten. (gaat alsnog even een paar dagen overheen)


@Thomas Gisteravond de 100-100 upgrade uitgezet via MijnKPN, vandaag geupgrade firmware van Telfort naar KPN op de experiabox v10.

Deze oplossing moet bekend zijn bij de Klantenservice.

Zie ook Voorrang modem upgrade via het Forum (IPv6)