Hallo @Bushka78 ,
Ik lees dat jouw contract nu nog niet is ingegaan. Het is gebruikelijk dat de internetaansluiting pas gaat werken in de loop van de ochtend van de start van jouw abonnement.
De tekst op de website van KPN Netwerk klopt meestal wel, maar ook niet altijd. Dat er nu al lampjes bij jou branden, lijkt me al een goed teken. Gaat vast goedkomen!
Heb je twijfels? Je kunt vandaag tussen 8.00 en 18.00 bellen met 0800-0402 en daar vragen of zij iets kunnen zeggen over de status.
Bedankt voor uw antwoord.
Het aparte is dat , kpn netwerk site aangeeft dat op mijn postcode er nog geen glasvezel beschikbaar is.
Site van glaspoort geeft aan dat glasvezel actief is.
Mijn bestel status geeft nu in ieder geval wel aan dat er een aansluitpunt is.
Een stap in de goede richting!
Mijn bestel status geeft nu in ieder geval wel aan dat er een aansluitpunt is.
Een stap in de goede richting!
Dat is inderdaad een stap in de goede richting, @Bushka78. Welkom hier :)
Jouw glasvezelpunt heeft verschillende lampjes. Het is normaal dat in ieder geval power groen brand. Het belangrijkste lampje is echter die voor het signaal. En die gaat pas branden als jouw abonnement ook daadwerkelijk is geactiveerd op glasvezel. En dat kan pas weer als in onze systemen geregistreerd staat dat jij een glasvezelpunt hebt. Je hebt je forumprofiel ingevuld, dus daar heb ik naar gekeken. En ik zie dat ook bij ons inmiddels staat dat jouw adres glasvezel beschikbaar heeft. Wat betekent dat jouw overstap naar ons toe nu daadwerkelijk uitgevoerd kan gaan worden. Ik zie dat de aansluitdatum vorige week herpland is naar 7 november. Met wat ik nu in de systemen zie verwacht ik dat de boel dan ook netjes aangesloten en geactiveerd kan worden.