Skip to main content

Hallo, ik heb enige tijd geleden onze verhuizing doorgegeven per 26-11-2021. 
ik heb nog geen bericht gehad maar ik zou graag horen of dit goed is doorgekomen en of er een monteur zal komen voor de installatie en superwifi punten die ik zal krijgen. 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Status verhuizing, welkom! Heel goed dat je aan de bel trekt en leuk om te lezen dat wij met jou mee mogen verhuizen! :blush:

Op het moment dat jij een verhuizing aan ons doorgeeft, ontvang je per e-mail een bevestiging van de verhuizing en kun je de verhuizing online volgen via volg je bestelling. Heb je per e-mail een bevestiging ontvangen en kun jij je verhuizing online volgen?

Zo niet of we moeten het voor je dubbelchecken, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze Verhuisservice. Zij zijn telefonisch en via de chat bereikbaar:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. 
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Als er nog vragen zijn of je komt er niet uit, lees ik het graag!